Kan bekräfta att det fungerar fin fint i Kommuniceras nät. De erbjuder alla analoga kanaler även digitalt öppet.
Utskriftsvy
Kan bekräfta att det fungerar fin fint i Kommuniceras nät. De erbjuder alla analoga kanaler även digitalt öppet.
Hejsan angående canal digital kabeltv är det någon som har frekvensen för Showtime ock vanliga Discovery?`får in allt annat men inte dom Mvh:Sat
Du har helt rätt, dom drar in kanaler från basutbudet, just dom man tittar mest på. Lägger in skräpkanaler man tittar aldrig på. I avtalet står att dom får fritt ändra kanalutbudet förutom 1,2,4-an jag undrar hur kan man ha ett sådant avtal?
Man måste köpa deras digitaliserade grund, boxen, kort, för en "gratiskanal" som är reklamfinansierad.
Det blir kaka på kaka, med analog och didital tv, med dubbla avgifter det tycker jag är riktigt dåligt.
Hej,
Om man har kabel-tv, via stadsnät, i mitt fall wetternet, köper till en tjänst ifrån canaldigital som sänds i QAM, finns det någon box som kan ta in alla kanaler, med prv funktion. Har förstått att den box de skickar med (philips) suger. Någon som vet?