Min DM 800HD bootar inte upp när jag gjort såhär. Lägger jag tillbaka original skin.xml igen så startar den upp. Måste vara något som blir fel, Någon som har en aning vad det kan vara??
Utskriftsvy
Hmmm.
har du editerat med "vi" eller något grafiskt verktyg ?
editerar i windows med wordpad ;-)
Hmmm.
Där har du problemet. Bill lägger på en massa skräp i filerna, så du måste använda en "ren" editor, inget W#-tjafs. Lär dig "vi" så blir du lycklig, det är den enda editorn du någonsin behöver använda.
Notepad++ fungerar utmärkt som W#-tjafs editor...
VI i all ära, men om man är Bill användare är ju DCC ftp editorn super, stöder även ändring av py filer
Tack för hjälpen, nu blev det kanon! Den där Bill är inte att lita på ;-)
Jag förstår inte riktigt om det går att ändra font, teckensnitt, eller om ni bara ändrar färgen.
Jag skulle gärna lagt in en egen font.
Någon som vet om det går och isåfall var man ska lägga den osv?
använd original skin så fixar sig du använder någon annan skin det ät därför blir röd på vissa kanaler
Peter pan Image och openpli Image har en son program som kan ändra texten lätt....finns inte på Gemini
Jag kör 2sub (eftersom den inbyggda textningen inte radbryter) på LT 7 men jag lyckas inte stänga av den inbyggda textningen. Någon som vet hur man gör det? Om jag går in via audio -> gul så kan jag välja språk, men det finns inte något alternativ typ ingen text. Har testat att välja det redan valda språket, men det fungerar inte heller.