Nej det är Viasat. Viasat använder nu både Viaccess & Videoguard.Citat:
Ursprungligen postat av feelle
Utskriftsvy
Nej det är Viasat. Viasat använder nu både Viaccess & Videoguard.Citat:
Ursprungligen postat av feelle
jag behöver hexfiler till båda com hem och boxer det nya sagem tack var kan jag hitta dem.
mus>Har du läst reglerna?
Det som händer på kortfronten just nu är att den äldre typen av Nokia 9820t har problem med att läsa dom nya korten!Nokia håller på att göra en fix till mottagaren.Så länge nokia inte får till det,kommer allt att flyta på! :D
Hmm...Citat:
Ursprungligen postat av Falco
Det synes dock inte vara inom en allt för avlägsen framtid. Fick ett brev från Boxer (idag) 13/10:
Boxer kommer att byta ut samtliga kunders programkort. Då övergår vi till en ny typ av programkort som ger dig som kund bättre säkerhet. Mer information följer i separat brev med det nya kortet.
(...Förbättra "kundens säkerhet". Har de stött på stor oro bland sina kunder hittills...?)
:bh:
Det har stått så på fakturorna i flera månader att dom ska byta ut korten...Men det tar nog ett halvår till innan dom får det att funka ja kanske om ett helt år hm.. :D
Vi får hoppas på det
Och nu när konkurrrensen från piratkorten är borta (förhoppningsvis bara tillfälligt) så passar de på att fördubbla kortavgiften.
Jag har för mig att ett av deras viktigaste argument för att man inte ska använda piratkort är att de som betalar för sig då måste betala mer. Tydligen var det tvärs om...
Allting har en bakdörr... Gnugga geniknölarna på varann så får vi se positiva resultat för oss snyltare ;D