Kanon :D :D
Utskriftsvy
Kanon :D :D
japp skit bra!!! :D
Det bästa forum jag sett och varit på. Tack för all hjölp.
mycket bra forum ja har fårr mycker bra hjälp här men en sak saknar ja att kunna söka medlämmar
Sök på :wink:Citat:
Ursprungligen postat av reecord
http://www.comhit.net/memberlist.php
http://www.comhit.net/search.php
Du kan även söka efter "författare" här
tackar det fisste ja inte att det äns fanns :wink:
bästa sidan hoppas filer till m2kort och dom andra kommer snart
ja man tackar för ett jätte bra forum! :D
Tackar och bugar för den excellenta servicen
Jag kom på att det skulle vara bra med en prisbarometer här på forumet, så man hela tiden kan se var man hittar billigast kort, programmerare och allt vad man nu behöver... Det skulle ju underlätta en hel del faktiskt. Det svåra är väl att få någon som orkar hålla i trådarna och uppdatera listan en gång i veckan eller så.
Bara en tanke...
Börja med att klistra trådar med de vanligaste frågorna t ex Har en Tråd om MII - problem, Utrustning tråd osv. Då skulle antalet trådar minskar drastiskt....
Har ordnat en tråd gällande MII nu iaf.
@Thåström
De betvivlar jag, folk här på forumet kan inte hålla sig till en tråd om de är skapad om ett visst problem. Så varför skulle de gå om de skapades en tråd som heter MII, varför skulle alla hålla sig till den heltplötsligt. Vad skulle få de att skriva där när de måste göra en ny tråd som berättar att MII är dött och de redan finns en som heter "Svart igen ect...."
Förstår du hur menar?
Jag var från början novis, när det gäller detta som forumet handlar om. Men nu har läst olika inlägg i detta forum och är inte helt novis längre. Framför allt gillar jag snabbheten bland medlemmarna, om man har något problem. Forumet är inte bättre än dess medlemmar. Så många av medlemmarna skall sträcka på sig och ta åt sig av berömmet. Hoppas att det fortsätter så här.
Jo, jag tror att jag förstå vad du menar. Men är den klistrad så borde de för jävlen fatta att de kan posta sin MII undring där. Har erfarenhet från ett annat forum där de klistara en massa trådar om frågor som dyker upp rätt ofta, och skulle det dyka upp en fråga som passar en i någon av de klistrade trådarna så slänger de in den frågan där, och sedan låser de den nyskapade tråden.Citat:
Ursprungligen postat av Stimo
Verkar vara ett bra Forum. Har precis registrerat mig här.
MVH, JB
Forumet blir bara bättre o bättre....
Bra jobbat Crew :wink:
Blev medlem för 10minuter sedan och
och detta verkar kanon
Välkommen till Forumet Phuu, känn dig som hemma.
Kan ni inte skapa ett eget "forum" för cardsharing.
Nu så är det trådar i comhem, boxer och canal digital
Skulle det inte vara lämpligt att ha allt samlat på ett ställe?
/Markus
Om vi skulle skapa forum för varje ämne så skulle det bli många forum.Citat:
Ursprungligen postat av _age_
Ni får väl helt enkelt se till att ni håller er i samma tråd, istället för att skapa nya.
Jag skulle ev. kunna fixa nåt sub-forum mod, så att vi kan skapa ett underforum i exempelvis övrigt eller liknande.
Men detta är ganska jobbigt att fixa, men jag ska kolla på det.
Jo men om man ser till att just cardsharing kommer ju mer o mer diskutioner. och om vi tittar på tråden som är under comhem så behandlar den
LinVDR
progdvb
cardserver
cardsharing för conax och även för boxer
season interface
det är 32 sidor. jag har blädrat igenom detta och ställer man en fråga så är det svar på ett annat "ämne" i tråden som kommer imellan.
Därför är mitt förslag att man lägger till ett forum med cardsharing
Sen förstår jag att man inte kan skapa ett forum för varje ämne.
Har fixat Cardsharing-forum nu.
Hoppas att flera av användarna som kan mycket om cardsharing skriver bra faq:er/instruktioner eller nåt som vi kan klistra etc.
Vore väldigt bra!
Jag bugar o tacka så mycket.
Ska se om jag kan sätta mig och sortera ut det som är vettigt i den långa cardsharing tråden och skapa en eller ett par nya trådar av det
vore kanon!
Vi fixar klistringen sedan.
Jag vill ha gamla "olästa poster"-bilden tillbaka. Nu måste man anstränga sig för att se vilka forum man ska in i!
Ropen skalla - "olästa poster"-bilden tillbaka för alla!
/ElFeo den blinde
Det är bara byta tillbaks till det gamla utseendet i din profil :lol:
Jag visste att det var så enkelt, ville bara kolla så ni var med!
/ElFeo
eller så trycker man bara på "Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök" så ser man alla nya. så gör jag alltid. ska kolla om det finns nån bättre bild för olästa.
Äsch, jag är redan tillbaka i den gamla designen. Inte lika snygg, men lite lättare att överskåda.
fegis
Toppen forum kort o gott.
Har bara en fundering, jag erbjuds snart IP tele via bredbandsbolaget, kommer ni fixa info eller tråd om det med ?
det är ju egentligen inte vårt område, men om du startar en tråd i övrigt så är det ju helt okey! :)
Tack för nyhetsbrevet :D
Hej och tack!!!!! Detta forum är bara bäst.
Vill bara tacka för att ComHit Wap sidorna finns, det är kanoon när man åker buss till och från jobbet.... :D
raderad porrlänk
Vad gör vvcodec.589.exe? Är det nått nytt spel?
snarare nåt som inte är bra för datorn..
men jag spekulerar bara...
jag tycker att forumet är snyggt och bra men jag skulle vilja att det fanns en chatt
så man kan hjälpa varandra bättre.