er der nogen der har købt en Dreambox 800HD PVR fra mydalle.com?
Har tænkt på at købe mig en.
Utskriftsvy
er der nogen der har købt en Dreambox 800HD PVR fra mydalle.com?
Har tænkt på at købe mig en.
Jag rekomenderar inte mydalle om man ska köpa kloner. Piss kvalitet helt enkelt, var tvungen att rikta fjärren precis mot irögat för att det ens skulle reagera. Fläkten som ska kyla BCM chippet får du montera själv samt att den går konstant även fast boxen är i standby. Oj glömde jag säga att den låter som ett flygplan? Tunern låste sig när jag skulle scanna thor, när jag väl skulle se en HD kanal var det spontana crasher och omstarter som gällde.
Bytte tuner till en annan "rev J" från en av mina bättre cloner då fungerade allt. Testade även med en annan front då fungerade fjärren som den skulle. Så nej jag rekomenderar absolut inte att handla från mydalle.
1-0 till dig Leatherface ;)
Btw nån som vet vart jag kan köpa ett SIM2.01?
har handlat ifrån dreamsatshop visserligen bara DM600 men de har varit utan problem.De har DM800 också men till ett dyrare pris men det kanske är värt det.Heller aldrig några problem med leverans.Med ems har det tagit 5-7 dagar beroende på tullen.
Den adress jag fick var:
Sheng-hui (Hong Kong) Logistics Co.
Mr.Wen (INTERSTALL)
G/F Fat Lee Ind Bldg 17 Hung To RD Kwun Tong KLN, Hong Kong
Tel :00852-27577935 27577252
Såg att en annan fått denna adress:
Mr. Wang (INTERSTALL)
Feng Jie International Transport Co.,Ltd
Room 604B, PoLung Center,11th Wang Chiu Road ,Kowloon Bay, Hong Kong
Tel :00852-67598318
Hej.
min ven købte en dreambox på mydalle.com og valgte UPS som forsendelse.
Han kan ikke tracke det?
Gick in på dreamsatshop och fick syn på detta meddelande.Undrar vad som är på gång när det gäller DM 800
Man får vad man betalar för.
Både ja och nej. Det är så att det finns olika kvalitéer på boxar. Och vissa återförsäljare har nog valt att köra det billigaste. Så dom får man passa sig för. Sen är det ju så att återförsäljare som inte svarar på reklamationer behöver ju inte hänga ihop med att dom säljer kloner. Finns dom som är bra också som säljer kloner. DVDmonkey är det inte!