Är du muslim, T-Bird. :wink: :wink:
El L :lol: kk :lol:
Utskriftsvy
Är du muslim, T-Bird. :wink: :wink:
Nix.
Men det har aldrig och kommer aldrig att vara tillåtet att ha vilken avatar eller användarnamn som helst.
Misstänkte det. :D
Vilken tanke,Citat:
Ursprungligen postat av Benny Eriksson
Han kanske vill stå på egna ben.
Vill danskarna rita gubben med bomb i hatten.Så begriper jag inte varför man ska bry sig om det nu inte är sant ..Hmmm..Som att ge terrorister och andra vatten på kvarn.Sedan bojkottar dom stackars arla som bara ger dom lite grädde på bordet.Suck.Ibland har utvecklingen inte gått så långt fram som man vill tro.Att vara en så god microb som möjligt..
Gu vad tråkig du är :DCitat:
Ursprungligen postat av T-bird
Tycker inte den är så farlig eller bryter mot några regler.
Men om det inte är ok så byter jag. Ska bara försöka hitta Bart igen :P
Ni är verkligen blinda för omvärlden. Varför skulle danskarna puclicera en bild av profeten och just nu när läget i Mellan-Östern är som värst. Det är högre makter som har betalat dessa tidningar för att publicera bilderna. De vill koka upp läget mellan Araberna och Västvärlden. Vilka är det som hatar arabiska muslimer just nu mest i världen. Lista ut den frågan så vet ni vilka det är som ligger bakom det hela. O hur fan vet vi vad som hände med han som sköt påven. Jag tror nog de bankade skiten ur killen så att han glömde vad han heter sen förlät påven honom. Samma sak som me killen som kastade en paj i kungens ansikte. Jag tror nog han fick ordentligt me stryk, men de e inget vi läser elle ser.
muhamed är du muslim kanske du vet vilka bilder på judar och liknande som florerar i era tidningar snacka om att kasta sten i glashus
Undrar just när nån ickemuslim, stod å viftade med vapen framför nån arabisk ambassad? Eller om Vi ickemuslimer skulle stå i Gaza å protestera, mot muslimernas skitprat om andra länder å religioner. Eller prostestera rent allmänt mot allt vad dom står för, hur skulle Vi bli behandlade då? Jag som ateist, lär då knappast bli speciellt väl behandlad...
mvh humlan.
muhammed3
Det var inte danskarna som publicerade bilderna. Det var en tidning tillhörande Danmark. Att då bojkotta danska varor, trampa på Danmarks flagga, kidnappa en tysk i tron att han är dansk, kasta sten mot en hjälporganisation i Sudan och storma EU:s kontor i Palestina (?) visar att man helt saknar propotioner och de som utfört detta borde skämmas. Skall man bojkotta något så är det de tidningar som visat nidbilderna.
Edit. Det är inte all Världens muslimer som skall skämmas utan de som utför ovanstående handlingar,