Kommer detta verkligen att funka ?
Jag menar om agoritmen via2=via1 så vill ju tvbolaget förhindra kontollen av det och kan ju själva logga in och lämna massa felaktiga resultat ?
Och om inte så kan de ju låta oss leta ihjäl oss.
Utskriftsvy
Kommer detta verkligen att funka ?
Jag menar om agoritmen via2=via1 så vill ju tvbolaget förhindra kontollen av det och kan ju själva logga in och lämna massa felaktiga resultat ?
Och om inte så kan de ju låta oss leta ihjäl oss.
Om via2<>via1 så kommer man naturligtvis inte att hitta någon nyckel :cry:
Men av dom som verkligen KAN tolka viaccess loggar så kan dom inte se några skillnader
Man har då ivf fått bevis för att algoritmen ÄR ändrad och vad har vi egentligen för alternativ? Hittar man ingen väg in i korten så är det bara BF kvar.
Bolagen kan heller inte sabotera nått, om dom ansluter sig och plockar ut areor utan att returnera dom så går dom automatiskt tillbaka till potten efter 3 månader för att sen gå ut till någon annan, så det ända dom kan göra är att fördröja det ett tag
Keyfinder står och tuggar på min burk med nu :)
Kör oxå keyfinder,men har en fråga: kör via modem, ska man ta bort fetch & flusch och hämta areor på hemsidan manuellt & klistra in dem i areas? kör nu med fetch & flusch och då vill datorn koppla upp sig själv när det är dags att hämta nya areas, och jag vill göra det manuellt.
Har inte testat det, men du borde kunna ta bort bocken för f&f och bara sätta tillbaks den när du vill att den ska koppla upp sig.
Om man alltid vill sköta det manuellt så kan kan köra med 4.0, den är dessutom lite snabbare.
KeyFinder installerad och uppe.....
Ska pröva utan f&f. ska även försöka få i gång min andraburk...
Hur länge har sökandet hållit på?
En linux klient skull göra sökandet betydligt effektivare, finns det någon?
/Zaint
Har hämtat 5 areor men det tar ju en jävla tid att söka, beräknad tid för för dom var ca 80 timmar kan det stämma om man kör på en P4 2.8GHz 256MB? Givetvis borde det gå fortare om man inte gör något annat på burken eller?