firmware 4.2
har orginalkort med canal digital det funkar.
kunnde bränna ett GK funkar också
Utskriftsvy
firmware 4.2
har orginalkort med canal digital det funkar.
kunnde bränna ett GK funkar också
kan inte stämma med firmware 4.2 på din mp 3.5! sätt den i phoenix i multiprog så kommer firmware upp :)
[quote="T-bird"]Är du säker på att det är kortet som strular och inget av din andra utrustning?[/quot
Hardu hittat canalerna på kanallista?
vad hardu för motagare?
hyr monga Lnb huve i din barabol?
Men det är 4.2 fick maskinen idag kolla på adtekniks hemsida så får du se själv....
Jag fattar inte vad det kan vara för problem. Jag har bränt spökprogget på två olika datorer nu å de samma problem. M2 kort är väl överskrivbara? Eller behöver man radera kortet först. Jag har en M2 brännare från k**card.
visst ja...du har ju USB :D:D ehh
keano: ja dom är omskrivningsbara behöver inte raderas
du hade sattit i phoenix? ändrat i systemet? annars vet jag inte...har lite svårt med USB:erna =)
Vi är ganska många som inte får det att fungera......
Vad jag inte förstår är att textningen av tex. Canal+ går fram. Även text-tv funkar. Men ingen bild eller ljud
Jag har en knep till
När ni har trykt Spöket kåmmer fram Sjörövare flutta den lite neråt bakåm finsen ruta opdatera klickapåden. Ha kortet i brännaren.
Det har fonits i marknaden eldre kort som måste upgraderas