har du testat om ditt kort fungerar i annan box, alternativt om annat conaxkort går i din box?
För det jag inte kan fatta är varför det slocknade. Det kan vara fel på någon kabel eller switchen också
Utskriftsvy
har du testat om ditt kort fungerar i annan box, alternativt om annat conaxkort går i din box?
För det jag inte kan fatta är varför det slocknade. Det kan vara fel på någon kabel eller switchen också
Jag har ingen möjlighet att testa så ... inga vänner i nerheten .... :cry:
Kan du se Kiosk 1? den är fri kanal.
Ja, det kan jag .. Det är ingen fel på mottagare .....
Äntligen funkar det alt som det ska .... :lol: :lol: :lol: :lol:
Den här nya filen hjälpte .... progg. bara en gång och ... pluf ..... nu fankar kortet och alla kanaler med ....
Ett STOR TACK till Skanekrille, T-bird, pena, och alla andra som har försökt att hjälpa mig de senaste dagarna med att få igång kortet.
:wink:
Hej!
Skulle vara väldigt tacksam om jag fick lite svar, är inte så vass på detta. Jag undrar om något vet om/hur man kan lägga i nya CD-nycklar i rsakeylist till dreamboxen? Det tar alltid så lång tid för listan att komma ut medans MII-filer osv. kommer ut samma kväll.
För att kunna lägga in nycklarna så måste de ha blivit publika först, vilker de inte är om bara MII finns ute. De senaste omkodningarna har nycklarna inte hunnit bli publika innan de kodat om....
Det här är inte klokt ..... :evil: :evil: .... Jag har proggat kortet flera gånger och det funkar inte .... samma sak som med filen från den 23 .... (om du har tid läs hela histotien här) ... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Citat:
Ursprungligen postat av Dado2002
Och nu funkar det inte ? Har du provat med det som T-bird skriver om ström?
Ps du har PM
Ja, jag har redan kollat det med strömen o det verkar OK
Tack för din fil, jag kunde programmera kortet utan några felmedelande + att jag progg. kortet med den nya filen men de funkar inte.
En info till: Jag kan progg kortet utan att öppna bannanen och då får jag inte felmedelande "Failed to get an ATR" som folk brukar få om de inte säller bannanen i phoenix 3.58 mode. KONSTIGT :? :?