Om det är några icke troende som gör en nidbild så borde det väll inte bli denna uppståndelse :?:
Om det är muslimer själva som gör en sån sak skulle jag förstå förargelsen för då
vet dom rimligtvis själva att det dom gör är fel eller :think:
Utskriftsvy
Om det är några icke troende som gör en nidbild så borde det väll inte bli denna uppståndelse :?:
Om det är muslimer själva som gör en sån sak skulle jag förstå förargelsen för då
vet dom rimligtvis själva att det dom gör är fel eller :think:
sådana här bilder finns ju i tidningarna varje dag.
Kan man inte ta ett skämt så är det ju något som är fel.
Men de kanske tar all sin schans och få damma av vapnen.
Tror inte dom nånsin hinner bli dammiga :D :D :wink:Citat:
Ursprungligen postat av bamse5
mvh humlan.
Muhammed utkämpar ett ojämnt krig här...
Man måste acceptera att vanliga troende som Muhammed blir frustrerade när man hädar det som styr deras liv mer än något annat. Men vad som händer i mellanöstern och på flera andra ställen i världen pga detta är som sagts i 100 inlägg innan mitt helt vansinnigt. Dock vill jag poängtera att vi INTE ska attackera ComHit medlemmar som Muhammed_3 med att belasta alla fel idioter till den religionen utför på honom.
Helt rätt. Men som alltid är det de styrande som vill dra fördelar av sånt här, å folket som kommer att få lida för det....Citat:
Ursprungligen postat av Atrix
mvh humlan.
Jag accepterar bilder på vilken fan det än må vara.
Och även bilder om det så är jesus eller hin håle själv.
Bara ett jäkla bagatellartat tjafs det här.
Gud så uppförstorat det här blivit.... oj en liten bild på allah. Jorden går under av det :roll:
Skulle muslimerna få för sig att kladda ihop en bild av Göran Persson förväntar jag mig att svenska tanks och plan lastade med haubits finns på plats dagen efter i Palestina. :roll:
Nu när "muslimerna" äntligen vill ta upp något som dom kallar problem, så kan dom väll ta upp frågan om varför det dör flera svenska tjejer varje år i något som kallas hedersmord!
hedersmord är något som verkligen stör mig i alla fall.
Hedersmord? Bara ordet smakar skumt? Kan det ha nått att göra med att dessa
tjejer har klottrat nått olämpligt (nån konstig gubbe kanske?) nånstans? :twisted:
Jo jag har en skandinavisk humor som suger jag vet... Kanske ska konvertera å
skaffa mig en humor som blåser istället :twisted: Men då måste jag ändra avatar
oxo men jag trivs bra med denna för den är mig upp i dagen hehee...
:oops: OOooopps.. nu blev det lite mycket kanske :shock: :roll: sorry hehee...
Hedersmord är väldigt idiotiskt, o de säger jag som muslim. De enda som gör det är idioter som tror att de lever i 800-talet. Jag menar ärligt, vem skulle klara av skjuta sin egen dotter eller syster. Och vad får man ut utav det, jo att alla dina grannar inte kommer tala bakom ryggen på en, haha, jävla skitsnack. Hellre behåller jag min dotter och folk kan gärna snacka skit om mig.Jävligt idiotiskt. Och Profeten Muhammed är inte desamma som Göran Persson för Göran Persson e inget religiöst. Så därför e de inte samma sak. Det var ett stprt misstag av Jyllandsposten men de har gått ett tag nu, gräv ner stridsyxan. Men de komme bli så förstorat så att snart komme attackerna börja komma.