Nej du kan inte knappa tillbaka den om du inte vet vilken MK nyckel som du tar bort.
Åhh skule du veta det så har du säkert en brännare så då är det ju bara att bränna om kortet.
Mvh Hoqqe
Utskriftsvy
Nej du kan inte knappa tillbaka den om du inte vet vilken MK nyckel som du tar bort.
Åhh skule du veta det så har du säkert en brännare så då är det ju bara att bränna om kortet.
Mvh Hoqqe
Ställer mig i byte av hemlig kort kod.Trycker in 1240 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107,gör allt rätt. Närjag sen trycker in koderna till Canal+ händer ingenting! VARFÖR! (har goldcard)
Jag läste att i MorpHex 3.7 kan man använda sig av Geo34CW för att guldkorten ska ignorera fakenycklar, jag har testat detta men får det inte att fungera.
Några tips?
//Per
Gäller att man har en provider.txt fil som är ganska ny.Citat:
Ursprungligen postat av MobbA
Så även om det är CW så är det inte säkert att fet funkar för alla.
Mvh Hoqqe
MorpHex 3.7 innehåller lösningen till ComHem för Guldkort genom filformatet Geo34CW som bara uppdaterar på rätt CW och därigenom ignorerar de falska nycklar som ComHem skickar ut och sabbar C+, TV1000 och PPV. Utöver detta finns lite "eyecandy" genom att man nu kan få MorpHex helt eller delvis genomskinligt på nyare versioner av Windows, faktiskt mer användbart än det låter, speciellt om man kombinerar det med "Always On Top"-läget...
3.7 - Feature release
-New format: Gold/Galaxy (Geo34CW)
-Added setting to choose opacity of the application window.
Japp det stämmer... skapa bara ett vanligt AU GULDKORT med hjälp av Geo34CW i MorpHex så fungerar det klockrent :)
...eller kanske inte för alla... :cry:Citat:
Ursprungligen postat av frozen
MobbA:
Hur är detta möjligt ?? :?
Jag har testat med 3 olika providers, nya som gamla och alla fungerar.
Va skummt... :!: :?:
Testa använda SA+00, InsertUA /Serial = NO
Eftersom jag har ett AU kort, och det fugnerar allt utom TV1000 o Canalplus.
Nu har jag en millenium bränanre helt klart köpa ny ska jag göra en 3.5 eller vad dom heter.
Men finns det någon möjlighet att ändra i sina befintliga filer för att få det att fungera?
Kan man på något sätt ta ur nyklar ur korten?
Det är mina egna nyklar men en kompis ordna det åt mig
MVH
Markus