Citat:
Ursprungligen postat av TouchMan65
Är den gammal behöver du inte göra något för då har den gått tillbaka och delats ut till någon annan. Om du klickar på "Lista nuvarande" så ser du om den finns med där.
Utskriftsvy
Citat:
Ursprungligen postat av TouchMan65
Är den gammal behöver du inte göra något för då har den gått tillbaka och delats ut till någon annan. Om du klickar på "Lista nuvarande" så ser du om den finns med där.
Det är redan fixat. Fick leta efter arean och skicka in den manuellt. Nu har jag ingen sådan mer. Tack iaf.
Lite OT kanske. Men ska inte den här tråden vara klistrad?
Den har vart klistrad men sen algot till via2 blev känd så är det inte så stor anledning att söka längre och då togs den bort.
Dom som fortfarade söker gör det mest av gammal vana eller för att hålla sitt konto aktivt
T-bird: Hmmmm så man behöver alltså inte söka mer egentligen menar du?
Eftersom en via2 nyckel består av 2x8 byte och progget kollar med via1 algot, så är det endast möjligt att hitta en nyckel om dom 8 sista består av nollor.
Välj själv om du tror att det är så.
KAn ju inte heller det gamla algot, så jag avstår nog. Tack iaf.
Är webben igång egentligen - www.usc2000.com? Sidan har inte hittats på flera dagar av IE.
Den har vart nere sista veckan :-(
Vill söka men måste datorn stå på 24h om dygnet?
inte lönt att söka längre men ifall du gärna vill så behöver den inte stå 24/7 men det är alltid bra om den göra det ;)
Nu är det igång igen iaf...gick igång i helgen. UCS2000 alltså..
vill söka men måste man ha på datorn 24h om dygnet
ifall du läste det jag skrev så hade du sluppit fråga denna fråganCitat:
Ursprungligen postat av pirat2you
har
Du har skrivit 15 totalt ointressanta inlägg, vad vill du?