direkt från kina, *ASG*
Utskriftsvy
direkt från kina, *ASG*
trodde du köpt den genom din provider,,
http://piratbyran.org/?view=forum&a=thread&id=51531
*asg*
Varning för Crownsat ännu en gång
Sprid detta budskap så inte fler bilr lurade.
Vill varna alla igen för detta företaget. Jag har fått höra att vi inte är ensamma, många i samma sits som oss, dom slutar svara på mail och skickar inte tillbaka pengarna.. Tråkigt.
Sista gångerna har vi beställt från dm800.eu, verkar fungera bra. Vi fick också våra paket ut-och-in så tullen inte kan bråka när dom inte vet vad som skickas ;)
Första gången vi beställde så var ena boxen trasig på grund av fraktskada, skickade kort på skadan av paketet och då skickade mig en ny box innan dom begärde in den trasiga, skönt att slippa vänta.. det gillar vi :)
mkt reklam för dm800.eu överallt...
tom anonser som ser riktiga ut på blocket får man tillbaka ett mail som är reklam för dm800.eu
crownsat funkat perfekt för mig, fått nya grejer när det gått sönder alltid svarat på mina frågor.
Mycket skitsnack här nu. Killarna som säljer på Blocket vill väl inte att någon istället köper billigare boxar från Crownsat. :D
Har själv aldrig handlat därifrån utan köpte min från alibaba.com
mydalle.com då?
Jodå jag köpte min av min provider som åkte fast.. det jag syftede till var inlägget innan... dom boxer kommer ju från kina vad jag vet.:lol:
För mig gäller väger egna erfarenheter tyngst.
Mydalle är nog bra, ända negativa är väll ingen riktiga garanti.
You know,normally there’re two types cloned DM500S in China,one is the 4-layer PCB DM500S almost as same as the originals,this type produced by using 4-layer PCB and guaranteed high-quality electronic components,so its quality is excellent and could run steadily and safely.The other type is 2-layers PCB cloned DM500S,there’re so many factories and workshops producing these receivers by using 2-layer PCB and low-quality parts such as cheap ICs and tuners or even retreaded electronic components,and some important pars(such as LDO) also deleted deliberately in order to reduce the product cost,consequently,their quality is not good as the originals, the boxes can not run steadily enough.