Jag får "HTTP Error" när jag försöker starta. Har jag gjort något fel? Dubbelkollat allt i guiden.
Utskriftsvy
Jag får "HTTP Error" när jag försöker starta. Har jag gjort något fel? Dubbelkollat allt i guiden.
Någon som testat denna på DM500HD?
När jag gör inställningarna och skall spara så kraschar boxen och startar om :-/
Tack för den nas1 fungerar hur galant som helst på min 7020 :thumbup:
Sedan jag skrev detta fixade nas1 "user account limit" och jag har med stor framgång nyttjat tjänsten tills för några dagar sedan.
Men nu är jag ledsen igen :'(
Sedan ett par dagar verkar det inte ens gå att slå upp epgdb.ath.cx. Domänen verkar ha försvunnit. Är det någon som vet något om detta. Själv har jag blivit beroende av denna suveräna tjänst eftersom jag spelar in väldigt mycket och det är såååå mycket lättare att programmera inspelningar via epg-evolution än på annat sätt.
Hur gör ni andra. Jag kan väl inte vara den enda som saknar tjänsten?
Samma här http error.:errf:
Hej!
Jag blev tvungen att byta hostnamn på epg-tjänsten hos dyndns.com p.g.a att jag missade att dom har ändrat i sitt tjänsteutbud.
det nya hostnamnet är: epgdb.dyndns.org
Ursäkta strulet!
Det finns INGET att be om ursäkt för! Jag, och säkert många med mig, är mycket tacksamma för att du orkar hålla på med detta och låter oss nyttja din tjänst. Jag vet inga detaljer om "serversidan" men jag kan gissa att den inte underhåller sig själv. Tack för det du gör och att vi vår nyttja det. Tack även för snabb återkoppling här!
Nu är jag glad igen :lol:
mvh Ralfredo
Underbart, epg:n tillbaka igen. Tack.