Vänta på att ip-adressen kommer fram.
Utskriftsvy
Ser att dom släppt en ny version RC1. Det blir nog att vänta till nästa och prova då verkar det som undertexterna ska fungera.
Citat:
What is comming in RC2 :
- Recording and DVB Subtitles, and other stuff regarding functionality :)
- You can expect RC2 before 31.12 or on New Year eve :D
Hej,
har inte uppdaterat till ENIGMA2 än, kör Boxen trådlöst och undrar om det kommer att funka trådlös med AzUp? eller måste skaffa 30m TP kabel!
AzBox Premium HD
MultiCas
Jag tror har hittat svaret här:
http://forum.azbox-enigma.eu/viewtop...=wireless#p399
synd att inte går .. får avvakta ett tag till.
Boxen behöver inte vara ansluten till varken TV eller antennkabel. Flytta boxen till routern och använd 1,5 meter kabel istället.
Har fått det att funka! Är det bara jag eller funkar det inte bra att spola fram på hd filmer på engima2???
jag har RTi core RC1 Enigma 2 och det står att den inte är "konfiguerad" och därför kan jag inte utföra någon manuell sökning .. Vad är problemet?
Du får konfigurera den. Ställ in i menyn vad du har för utrustning (LNB och omdet går DISEqC)
Jaha okej, ska kolla på det. Är det så att standard knapparna inte fungerar för er också? Verkar väldigt mystisk version jag har..
Menar du fjärrkontrollen? Jo, ENIGMA2 använder fortfarande Dreamboxfjärrkontrollippsättning. Resultatet blir att saker ligger under andra knappar än vad det står på AZBOXens fjärrkontroll.