rätt CW måste vara inställt annars fugerar de inte
Utskriftsvy
rätt CW måste vara inställt annars fugerar de inte
dum fråga vad är CW för något?Citat:
Ursprungligen postat av Mach 1
CW är kort för Customer Word pointer. CW är sista byten i PPUA och identifierar en enskild kund i SA gruppen. PPUA = SA(3 bytes)+CW(1 byte).
Fake koder skickas till en eller flera i SA gruppen. Valida PPUA (rätt CW) får bara de riktiga koderna och inga fake. Om ett kort struntar i CW och tar allt som kommer in för SAt blir det "röd ruta".
/Spock
Har just gjort ett guldkort med geo34CW med morphex 3.7 och det verkar som om det även öppnar PPV :D , eller har jag sån otur att dom inte kör med UA just nu på PPV Film...någon som vet om detta stämmer???
De kör inte UA på PPV-Film just nu..
Så du har tur...
För det går inte att remote ett geo34CW kort.
Mvh Hoqqe
Nu funkar det iaf..
Jo jag försökte göra det nu.Citat:
Ursprungligen postat av Razormaid
Resultat:
"Menyn är låst, försök igen om 24h"
:twisted:
Med ta bort menar du verkligen ta bort eller byta ut allt mot nollor???
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
CaveMan skrev:
Det e inte fel på koden...Citat:
Jo jag försökte göra det nu.
Resultat:
"Menyn är låst, försök igen om 24h"
Har du kollat under våra guider på fjärguide, comhem, sagem, sagem-remfix???
Där står hur du ska göra för att undvika o låsa menyn i 24h
Hej!
Jag har läst en massa inlägg om det här med CW och att skapa AU kort med Geo34CW i MorpHex för att slippa fakekoder. Vissa verkar få det att funka andra inte. Men ingen verkar veta varför? Det verkar vara en allmän förvirring. Däremot skrev:
och:Citat:
Ursprungligen postat av [Evil_Whore
vilket jag tolkar är någon sorts inställning man kan göra när man skapar ett sånt där au kort med Geo34CW i MorpHex. Jag fattar dock inte alls hur man skall göra. Är det någon som i klartext kan för klara hur det fungerar och ligger till med allt det här??Citat:
Ursprungligen postat av Mach 1
THANX all