jo, mitt kort ligger ungefär 100år framåt. problemet är att min sagem inte fattar att det är år 2103, utan tror det är 2003. Är inte säker men jag tror att det är det som är felt.Citat:
Ursprungligen postat av tergo
Utskriftsvy
jo, mitt kort ligger ungefär 100år framåt. problemet är att min sagem inte fattar att det är år 2103, utan tror det är 2003. Är inte säker men jag tror att det är det som är felt.Citat:
Att ni bara orkar!!!
Varför inte, friska krafter här. Go kalle go
Snälla, minst 4 av dessa 6 sidor består av onödiga komentarer. Kolla på frågorna i stället!
Nu har jag följt detta tråden ett tag jag har en fråga till Kalle 190 , vad är det som är så hemligt att du inte kan tala om vad du håller på med ??
EDIT mina ögon börjar svika mig :oops: läste 2 inlägg upp o fick svar.
STÄNG TRÅDEN innan den spårar ut!!!
Varför det?
Snälla, skriv vidare på detta och de 2 frågorna längre upp!
Din sagem bryr sig inte om datumet på ditt kort, mottagaren har ingen aning alls om vad kortet sysslar med i det fallet!
ok, så det spelar ingen roll? datumet på kortet? i så fall kan man sätta i ett gammalt boxer kort eller (tror inte det)?