Hatar jag mig själv, om jag eldar uppp mina kalsonger.
G ä s p
Utskriftsvy
Hatar jag mig själv, om jag eldar uppp mina kalsonger.
G ä s p
Bara om Du först glömmer å ta av dig dom :D :D .Citat:
Ursprungligen postat av storfors
mvh humlan.
Det är så överdrivet det som händer nu i världen. När ska folk inse att relion bara skapar trubbel. Suck.
Det är ju inte konstigt att där är krig o elände i dom regionerna.Det verkar som om dom sitter o väntar på något att bråka om. :roll:
Ja det
Kanske har vart lungt där nere och så kom de på något annat och tjafsa om
Fyra ihjälskjutna (afganer, antar jag) vid stormning av en Sv/No/Fi postering i Afganistan idag..., å mer bråk lär komma på torsdag. I.a.f om man ska tro på vad som sägs av nyhetsbyråerna... Gillar inte alls vad som händer nu, å är rädd för att det kan spåra ur på flera ställen i Europa åxå, men hoppas innerligt jag har fel.
mvh humlan.
Jag hade bara sett bilden med bomben i turbanen innan, så jag fick ta mig lite tid och söka efter de andra bilderna för att se vad allt det här bråket egentligen handlar om och kan bara kommentera det med ett ord: LÖJLIGT! Det här är ju kul grejer och den gamle räven är ju sig lik :-) Bra mycket bättre än de där gamla bilderna där karln har eld i baken (var det månne kalsongerna som brann?) eller där det närmast ser ut som om konstnären totalt misslyckats med att rita karlns ansikte och använt stora sudden. Patetiskt!
Avbildningsförbudet är lika mycket hyckleri som en del gudomliga påbud i t.ex. katolicismen. Inte fanken var det Gud som påbjöd prästers celibat? Nope, det var ett gäng biskopar. Samma sak med Islams förbud mot alkohol och... just det, avbildningsförbudet. Inte var det påbjudet av Allah, men av det goda prästerskapet som detaljstyr varenda gudfruktig muslims liv. Och så har de fortsatt med i princip allt. Tolkning på tolkning, fatwor åt höger och vänster. Dagens islam är inte ens i närheten lik det som Allah påbjöd muslimerna. Återigen samma hyckleri som i kristendomen. Så käre muslimer, ge fan i att elda upp våra ambassader, spränga våra bussar, tåg m.m. i luften. Det vore kanske på sin plats att först läxa upp alla de där hycklande fundamentalistiska imamerna samt andra som påstår sig ha stamtavla ända ner till Muhammed och andra lögner. Muhammed måste säkert rotera i sin grav som en skånsk vindmölla under en orkan!
Kontentan: Gör rent på egen bakgård först. Sen kan vi vara vänner. Tja, egentligen är vi det redan... åtminstone med dem som ger fan i att hyckla! Fast tyvärr tror jag att det här slutar med att jänkarna släpper ett gäng "mother of all bombs" och sen har vi ett tredje världskrig... fy fasen vilken värld man fött sin unge till!
..... vissa är visst avundsjuka.
Den bilden var riktigt kul :D :D .
mvh humlan.
Har bara sett "bomben i turbanen" och "två spökplumpar bakom en maskerad arg
muhammed" teckningarna. Och att efter att ha sett dom och sen varvat dom med
tv bilder från protesterna har inte gjort bilderna mindre trovärdiga och inte heller
mindre lustiga :lol: