Det måste vara 10 000 000 Keys/s.Citat:
Ursprungligen postat av Badboy
Jag kör med 12245 K Keys/s = 12 245 000 Keys/s
K = Kilo = 1000
Utskriftsvy
Det måste vara 10 000 000 Keys/s.Citat:
Ursprungligen postat av Badboy
Jag kör med 12245 K Keys/s = 12 245 000 Keys/s
K = Kilo = 1000
Japp det stämmer 10 000 K keys/s :D :lol:
får ju dock inget mail med login o sånt...mm :cry:
När reggade du dig?
Häromdagen så raderades 20000 medlemskonton som aldrig sökt eller bekräftat några areor, antagligen folk som bara vart ute efter lösen till upload sidan, eller sådana som anmält sig under tiden mailservern var nere under en längre tid (i julas) och sen aldrig hört av sig igen.
regga mig igår ef......Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Om det är ett hotmail konto du använt så kan dom vara mer än lovligt sega, kolla också så att det inte är nått spamfilter som snott det.
Hej ja det var lite klurigt att komma igång med ucs2000 när man inte är en datasnille men nu stå här 2 st datorer och tuggar.
Gratis är gott
Följer strömmen =)
en fråga...detta programmet leter efter nyckel till viac 2 va?
men vilket system använder det idag?
Viasat går ju över till NDS systemet.. boxer ligger ju kvar på viaccess, eller kommer dom byta system till viac. 2 när alla fått ut dom nya svarta korten?
mvh
chrizz
Det har inget direkt att göra med varken viasat eller boxer.
Dom första providerna började skifta kort för ca 2 1/2 år sedan.
Dom flesta trodde väl att Viasat, Comhem och Boxer skulle följa samma spår, nu blir det bara Boxer kvar i ren viacccess.
Tanken är att om man knäcker en provider så lär man sig så mycket att det är mycket enklare att ta resten sen, vilket vi alla hoppas på.
Och som ett direkt svar så är Boxers svarta kort det som kallas viaccess2 (PC2.5 i Boxers fall)