-
I väntans tider
Ett litet tips till er som inte har:
Nu när Co.ax och Viasprätt svajar, så passa på om ni har tid eller semester och montera upp antenn för Astra och Hotbird-
Det finns mängder med skapliga gratiskanaler samt även bl.a också
Sky som bjuder på kvalitetsfilm dock otextat men ej dubbat.
Klart värt besväret och pengarna, det finns alltid något kul att vila ögonen på. Hotbird och Astra ger ca 1600 Tv-kanaler.
Kan va bra att ha om nu Via försvinner en tid framöver.
Bättre än TV1-2-4 iallafall.
-
Mycket sant... Dock bör tilläggas att Sky's filmkanaler INTE är några gratis kanalerna...
-
Hej. Sky italia er favoritt, prima fila. :D hej hå ,funkar på Dreamboxen. :D Og bedre bild kvalite en cd kjiosk.
Mvh:Taco.
-
Multivision och mycket annat bra finns också.
-
vad har dom för krypterings system på astra och hotbird då?
-
-
Hej. Vi har update keys via blå knapp i Dreambox :D Anners er det nog Seca2 på sky italia. Finns nog til titanum files. Annars er det mange providers på hotdird/astra Ett titan card er bra og ha tror jag. :D
Mvh:Taco.
-
Om jag förstår saken rätt så måste jag koplettera med två st lnb till (har idag för Sirius/Thor), min fråga är; kan jag sätta fyra huvuden brevid varann för att även få in hotbird/Astra eller eller måste jag skaffa en motor till parabolen?
-
räcker med 2 lmb till + 4 vägs svitch men det räcker intte med 70cm nordenparabol. Det måstevara minst 90cm.
-
Du kan sätta 2st huvuden till på befintliga parabolen, sett många som har det. Sen måsste du ju ha en sån där Diseq-växlare, eller vad det heter, för 4 till 1 åxå.....
Matte :D