Ja som rubriken säger, jag vill ha tips om ett enkelt å bra brännarprogram för mp3. Jag vill alltså bränna ner mina CD.s till min mp3-spelare.
Utskriftsvy
Ja som rubriken säger, jag vill ha tips om ett enkelt å bra brännarprogram för mp3. Jag vill alltså bränna ner mina CD.s till min mp3-spelare.
Rippa till mp3 och kopiera över till nån mp3 spelare va min gissning, fast det jag trodde det va bränna mp3 till cd först.
Om nu nått ska brännas och inte rippas så rekommenderas http://infrarecorder.sourceforge.net/
Litet, gratis och gör det man vill utan massa onödigt tjafs
Toast Titanium, helt klart.
:redface::redface:
Ja så här går det när man inte kan beskriva vad det är man egentligen vill, ursäkta min okunskap, men jag vill alltså bara "bränna av/ner" en del av mina CD:s till min MP3 spelare.
Vad jag har förstått kan man alltså "komprimera" varje låt(eller utvalda) till någon slags fil som inte är så stor, för att överföra dessa "komprimerade" låtar till MP3 spelaren, hoppas att ni nu förstår vad jag menar:pray::pray:
Vill samtidigt passa på att önska alla på detta forum ett riktigt gott nytt år:clap::rockon::rockon::clap:
Det kan du klara med Windows inbyggda Media Player...