Jag har bara sett Gemini 4.5 och den senaste PLI versionen så det skulle vara ganska intressant vad övriga tycker...
Berätta gärna lite fördelar med just den ni valt =)
Utskriftsvy
Jag har bara sett Gemini 4.5 och den senaste PLI versionen så det skulle vara ganska intressant vad övriga tycker...
Berätta gärna lite fördelar med just den ni valt =)
Newnigma2 tycker jag är helt underbar. Snabb och stabil, och uppdateras ofta så man alltid har de senaste drivarna och enigma2-buildsen
Fastnade för LT på mina 7025 ända tills de enbart inriktade sig på 800/8000, så nu kör jag DreamElite på samtliga boxar som rullar (1st DM8000 2st DM7025+).
Gemini har vissa funktioner som inte de andra teamen har, men de saknar också en hel del grejer, men den är som regel bra och användarvänlig.
Fast samtidigt saknar samtiliga images en hel del som LT images har.
jag kör numera gemini på mina boxar, fast jag gillar en sak bättre med blackholes image till dm800, att man enbart går runt i den favoritlistan man är i, på gemini så hoppar man vidare till nästa favoritlista istället för att börja om från början.
Muggesand, det där ställer du in själv under anpassningar...
Funkar Newnigma2 till 7020 si ?
har misstänkt det hela tiden, har bara inte labbat tillräkligt mkt. bara att börja lite lite till :)
Jag gillar alla som ej kräver speciell hårdvara dvs är öppna.
Fast PLi ligger i mina.
Har kört Newnigma2 och är helnöjd!
Stabil och snabb som sagt!
:thumbup: