-
Donationer
P.g.a det som inträffat den senaste tiden har vi beslutat att ComHit.net ska köras på en egen dedikerad server. Dels för att vi ska kunna ha full kontroll över allt, men även för er användares integritet.
Vi har därför under ett par veckor nu samlat in donationer till en ny server för att vi själva ska kunna hosta sidan på en säker plats. Vi har nu uppnått vårt mål och fått in 7000kr som täcker både ny server och uppgraderad licens för vbulletin mjukvaran som vi användare oss av här på forumet.
Vi är hjärtligt tacksamma för alla donationer och tackar alla som valt att donera en slant.
Är det så att ni donerat men inte fått er "Donator" status så kontakt Deas via pm så fixar han detta åt er. Skriv gärna med datum + summa som ni donerat så vi kan dubbelkolla.
Återigen så tack för alla donationer, nu börjar vi jobbet med nya servern och flytten. Vi kommer att hålla er uppdaterade hela vägen.
Mvh
ComHit Crew
-
Gött att höra att det fortfarande finns en gräns för intelligensen! :thumbup:
-
Tänkte bara höra hur det går med den nya servern, det är ju snart två månader sen ni började att fixa med den och eftersom vi skulle hållas uppdaterade hela vägen, så har ni alltså inte kommit någonstans alls eller är det bara uppdateringarna till oss ni har missat?
Skulle vara kul att höra hur det går.
-
Jag förstår att det har blivit lite fel vad gäller uppdatering till er vad som har hänt. Men p.g.a lite interna problem m.m så har allt dragit ut på tiden. Dock är server klar och installerad och väntar bara på att sättas på plats hos den nya hosten. Sen lär det inte dröja länge innan allt är flyttat och klart. Om allt går som vi hoppas så beräknar jag att ha allt igång på nya servern inom 2 veckor.
-
-
Vad jag har hört från Deas (som är ganska upptagen atm) så är servern på plats och vi kommer inom de närmaste dagarna börja konfigurera den.
-
Kan ni inte skicka bilder på den nya servern o se vad det är för coola grejer?
-
-
-
Citat:
Ursprungligen postat av
forhike
FEL, jag har från säker källa hört att man testar en mer luftig design!
http://www.gadgeeks.com/wp-content/u.../microwulf.jpg