-
en fråga om mixeshop
Jag beställde 2 stycken sunray4 på http://www.mixeshop.com/
Boxarna kom fram en av dem har problem med tunern och den andra hade en helt död ac adapt
Jag har majlat dem 3 gånger men de vill inte svara
Brukar de svara kunder eller?
har ni något råd?
-
Jag har inte beställt ifrån dem, men mydalle som är en liknande sida uppförde sig på samma sätt i början, tills jag tog o maila till alla möjliga epostadresser som jag kunde hitta på hemsidan, samt även de gubbarna/gummorna på supporten som jag kunde hitta.
Till slut fick jag ett svar ifrån någon, som verkade ha översatt allt ifrån translate.google.com, eftersom det lät som rena kinesiskan, men gjorde sig förstådd ändå. Först du gick proppen och allt bara flöt på. Då fick man hjälp.
Pröva att maila till fler än en epost.
-
Du kan också prova att prata med någon via chatten på deras hemsida.
-
Tack för svaret Viairdeto och Atomized
Jag har provat med alla sätt de svarar inte även via Chatten jätte konstigt
-
just därför pissar man snett på clon boxar och ba kör original :)
-
Jag brukar faktiskt köpa boxar från dm800.eu lite dyrare men säkrare har aldrig haft problem
men man lär sig tack för alla svar
-
Sv: en fråga om mixeshop
Jag fick svar direkt från dem då jag hade problem med en box. De skickade reservdel direkt utan att tjafsa.
Tapatalked.
-
Nu har de svarat 3 gånger de säger,vi tror inte att det finns något problem på tunern för att ingen har haft problem med tuner än så länge de säger prova och bytt image
lägger till detta de ska skicka delar till mig och bad om ursäkt för de svarade lite sen
-
-
hade samma fel, problem med tunern och den andra hade en helt död ac adapt, men jag fick skicka tillbaks tuner