När jag ska köra igång så står det "the card is not written" det funkade i förrgår? Då hade jag laddat ner filer som jag fick lägga in själv. Jag har alltså inte använt detta proget förut. Vad gör jag för nåt fel?
Utskriftsvy
När jag ska köra igång så står det "the card is not written" det funkade i förrgår? Då hade jag laddat ner filer som jag fick lägga in själv. Jag har alltså inte använt detta proget förut. Vad gör jag för nåt fel?
Har du satt din programmerare i phenix 3.58mhz läge innan du startar spöke programmet?
Bännare Phoenix läge
Mll prugram fron spopstpo
Tryck SPÖKET Kolla rät port
Kortet i brännare
Prugramera
Titta TV
Gjort det
Och det fungerar inte ändå?
Näe samma fel,likadant om kortet sitter i eller om jag tar ut det Brännaren hittas iaf så det kan väl inte vara felet. Använder Multiprog 151 den ska väl funka det gjorde den förra gången. ska försöka hitta samma filer som förra gången så att jag får i gång det men jag kanske bör lösa detta .
pejo > du har extraherat öppnat upp filen från pdk så att du ser spöket?
spänning till på MP > Phoenix 3,58 MHz > Parity ifylld > Baudrate 9800 > i med kortet > rätt comport > spöket >> då skall det funka med MII-kortet.
Nu får jag nog skämmas ..... det jag inte hade gjort var att extraktera filerna .... när jag gjorde det så var det inga problem. tack allihop jag krälar och kryper och gör en pudel!!! :roll:
Vadå skämmas? Forumet är ju till för att hjälpa "nödställda. Nästa gång är det kanske jag som behöver lite hjälp.
Tack