Re: Sandlådenivå (ROTFLMAO)
Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Citat:
Ursprungligen postat av Area51
eftersom intresset av att diskutera loggar och ideer om det nya kortet har upphört helt och hållet beror inte på okunskap utan på att det faktiskt finns fungerande gratistittarkort! kan med 100% säkerhet säga att det finns! MEN!!!!!!! OBSERVERA!!!det är inte publikt! skriver man om fungerande kort här blir man bannad direkt. :evil: så banna mig det gör inget jag ser ju ändå gratis. :D
Skulle det här höja debatten över sandlådenivå?
Tycker att det ser ut som att det är du som kommer bärande med både hink o spade :?
:lol: :lol: :lol: :lol: DEN var bra!!!
Med tanke på de 5 inlägg han har gjort (AREA51) minns ni ufoman?>>>
1. Kan någon komma med en sammanfattning av hur långt man kommit ett nytt piratkort till comhem. har man kommit nånvart överhuvudtaget?
efter att ha kollat runt lite bland inläggen blir jag yr i huvudet till slut. en säger si, en annan säger så. en begriplig sammanfattning skulle kanske räta ut en del (inte allt kanske) frågetecken om vi kommit närmare eller längre ifrån en långvarig piratkortslösning till comhem.
Tack för mig.
2. Tydligen består detta forum av en hel hop besserwissrar som måste klaga och tycka någonting om allting. mycket irriterande att man inte kan få ett rakt svar på någon fråga man ställer.
3. Tack! då vet jag hur det ligger till nu. hoppas att någon kanske jag själv ramlar över lite ny information inom en inte alltför överskådlig tid. så att comhem åter bjuder ut sitt utbut gratis till oss.
4. http://directory.google.com/Top/Soci.../Area_51/?il=1
5. här ovan. :wink: