Ja så blev det svart i rutan.
Citat "Filer forventes klar i løbet af en uges tid."
Utskriftsvy
Ja så blev det svart i rutan.
Citat "Filer forventes klar i løbet af en uges tid."
Damn... Såg det precis :/
Och på svenska....?Citat:
Ursprungligen postat av clipper
Filerna förväntas vara klara i slutet på veckan
eller nåt sånt
Edit : eller under en veckas tid
ja, kan ta upp till en vecka innan dom finns. men rätta mig om jag har fel. "filer förväntas vara klara på en tid av en vecka" .... "uges" e väl vecka har jag för mig
Har bilen färdigt packad och på väg till vildmarken,trodde jag kunde se på filmer om det blir regn o rusk.får inga koder dit då jag inte har dator där.Snyft!!!SARA
Sara, hjärtat :D Det finns så mycket annat att göra än att titta på tv, tro mig!Citat:
Ursprungligen postat av isso38
Matte 8)
som att t.ex dra till grekland :P fan va lägligt de kom, fick parabolmotorn idag, sen boka vi resa till los grekos idag :D
då vet man att alla tpk och ssh och nordik pirat har samma kontakt på cd... jobbit om han knasar då dör hela norden ut :lol: :lol:
LÄSKIG TANKE :cry:
Njaa... Jag tror det är Team PDK som har kontakt på Canal Digital... Sen använder Nordic Pirat samma M2 filer som Team PDK i sina program... Bara det att dom har gjort ett eget programmerings program till det... Och SSH tror jag har kommit på nått sätt att få ut nyckeln ur M2 filerna... Dock kan jag inte bekräfta det... Men det verkar vara troligt och där är fler än jag som säger samma sak...
...en ren spekulation utan någon grund. Tänk efter .... HUR MÅNGA inom Canal Digital har tillgång till nycklarna vid varje byte? Sannolikt är det fråga om 1-2 kanske högst 3 . Det är således ett mycket litet antal som skulle kunna läcka de här hemligheterna. Sålunda skulle det vara en barnlek att ta vederbörande i örat ! såvida det inte är med ledningens goda minne som man låter den här processen fortgå - varför är ju en annan sak som man alltid kan spekulera över :(Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Det är inte säkert... Jag vet folk som också delar med sig av hemligheter som typ bara de vet om... Saken är ju den att även om Canal Digital skulle tro att det är någon av deras anställda som ger koderna till Team PDK eller nån annan grupp så är det svårt att bevisa detta...
Men om det skulle va så så lär det vara lättare för CD att bevisa nu, om någon av de som vet har semester just nu!
Sant... Men som sagt... Allt är spekullationer... Vi får helt enkelt lugna oss och se vad som händer...
HHHMMM jag tror (obssavera jag tror) att skulle det va någon kontakt på cd så skiter nog ledningen i BEVIS det är så jävla mycket pengar som cd blir av me varje dag på free tv.Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
så det är billigare att göra sig av med en hel avdelning en att försöka spåra upp nån SNÄLL kille som fixar koderna till oss..
Nää tror att att det är nått pogram som någon har fått fram som får ut nycklarna,och han ligger nu på en solig strand och dricker GROGG :twisted: :twisted: medans vi kollar in i väggen :twisted: :cry:
dom har tjänat i alla fall enorma pengar,att sälja sina M2 kort över hela Europa,då kan de vara värd,att läcka lite filer då och då?