Någon mer än jag som hört att boxersystemet är nära att knäckas? Ska försöka ta reda på mer men enl. en polare som har kontakter i "200-klubben" kan nånting hända redan på torsdag. Någon som vet mer?
Utskriftsvy
Någon mer än jag som hört att boxersystemet är nära att knäckas? Ska försöka ta reda på mer men enl. en polare som har kontakter i "200-klubben" kan nånting hända redan på torsdag. Någon som vet mer?
Vad är 200 klubben? :roll:
Rykten hör man ofta :shock:
Hittills så är det "mycket snack o lite verkstad"
200 klubben är 200 st nordiska hackers som ägnar sig helt åt att försöka knäcka system. Det är tyvärr allt jag vet. Det är stort hemlighetsmakeri runt dem.
att boxer snart är knäckt har det sagts sedan dom släckte.
stämmer :smile:
Varför är det alltid en kompis eller en kompis kompis som lyckas med allting?!?!Citat:
Ursprungligen postat av mickeimaras
Kanske inte är så vanligt att mormor har kontakter i "200-klubben"Citat:
Ursprungligen postat av RiJo
dessutom är det alltid dom med minst inlägg...som har hört mest...hmmm..tjae :!: :!:
200 personer som verkligen kan hacka = hela Europa.
200 personer = information läcker inom en timme.
200 personer = amatörer?
/Rattle
Du har rätt som vanligt Rattle :wink:
Ja men glöm det då för faan. Men jag frågade bara om det fanns någon annan som visste något. Hade jag velat ha en massa andra komentarer så hade jag skrivit det!
Ta det inte så...Citat:
:wink: :wink:
Men det är bara det att det är alltid en polare som kan fixa och sen ser man inte något mer..
Men har du rätt så är det guld men nästa gång så kan du väll skriva när det finns konkreta svar :wink:
där e jag lite på mickeimaras sida ...
han fråga bra och det svar han ville ha va typ jag det e på gång eller nej det står still
alla e vi nyfikna på vad som händer !!!!
Det är så mycke inlägg om detta med polare och så, bättre att vänta tills man med 100% säkerhet vet om det är knäckt eller inte.Citat:
Skulle du ha rätt så är det KANON
Kom gärna tillbaks när du fått ännu mer info. Som de flesta säger är det ju en kompis kompis blablablabla som vet något....
Så var det då Torsdag idag...............Citat:
Runt S-valls trakten finns det mycket polare också som hör.
Jag brukar säga kolla lite på dessa sidor för om och när så får vi veta detta här.
Har fått erbj av "Robban " att för 140:-/ mån skall jag få + Kanalerna priset har gått ned lite ?? vad detta kan bera på...
Snart är det fredag!!
När det väl är knäckt så kan det ju inte komma fram här iaf, om det inte är personen själv ifråga som talar om det.
Alla andra är ju bortskrämda av "proffs" !!! ???
Nä, här är vi tacksamt förskonade från vilda spekulationer (som annars riskerar förstöra forum)
När någon har ett fungerande kort i handen är man ju desto mer välkommen att skriva om det. Och det är väl det viktiga? Du behöver inte själv ha knäckt systemet, men det trodde jag var självklart.
SUCK!!
Om nån knäcker boxer så är ju risken 1000-falt större att han blir bortskrämd av "amatörerna" (sådana som du) på detta forum ;)Citat:
Ursprungligen postat av Nemo
Seriöst pirater..Att håppa på varandra och försöka knäcka folk är nått som jag inte tolererar,och hoppas inte moderat...tolererar heller??
NR 1 Om det finns proffs.. så i minna ögon skulle boxer comhem m.m. varit knäckt innan dom ens byte system . då är man proffs.. så lägg ner proffs snacket 8) 8)
NR 2 att skriva om polares polare hör inte hit..Sätter jag på en fin brud så säger min polare till sin polare till polare att jag satte på en snubbe i piiiipp.. så jävla mycket förvrängs på vägen.så då är det inte så konstigt att modera...undanbedds all polara snack...
NR 3 All felstavning är inte mitt fel skyller på dåliga lärare + lokaler med dålig luft i plugget när man va ung och snygg :lol: :lol:
Den här tråden verkar klar nu :roll: