Om någon är intresserad så hör av er privat.
Om någon är intresserad så hör av er privat.
hur funkar det? delar ni på ett kort att ni har den varranan vecka eller dag. Eller har man lyckas kopiera kortet på något vis?
Är helt klart intresserad men verkar som inte mina privata mess går fram till digCitat:
Ursprungligen postat av Eptic_
Samma här Age...
Är nämligen också intresserad!
Me too...
någon som har kunskapen att praktist lösa detta, av de som visat intresse?!
Jag har icke...
Jepp, intresserad .
Om man nu funderar på att dela på ett kort, hur mycket skulle ni kunna lägga per månad för Alla kanalerna, inklusive Säsongskort. (Ej private gold och ppv-filmer/erotik)
Först vill jag veta vad jag som simpel "användare" måste utrusta mig med?!?!
det ända en användare borde behöva är en internetanslutning och en dator med dvb-c kort
ok..
Hur många är intresserade?!
Sp kan vi räkna ut en cirka kostnad för att vara med!
frågan är hur många man Kan vara. har någon på forumet stresstestat detta ännu?
vad kostar hela det paket du föreslog?
ingen aning, har kommit över ett kort till ett "specialpris". men kolla runt på deras sida, det lär ju finnas info om alla priser där.
Tänkte mera på kanalpaketet?
80/mån är det väl för säsongskortet?
Resten kommer jag inte ihåg...
och jag menar mer att jag inte betalar orginalpris så jag vet inte vad det skulle kosta för dig :)
k
men det vore ju trevligt om vi vore fler än två...
Vill bara säga ett ni förmodligen aldrig kommer att se Eptic_ igen.
Han har låst sig själv ute från forumet, ska försöka förklara vad som hänt.
Sen vi öppnade nyregistreringen igen så krävs det ju ett fungerande och godkänt mailkonto.
Eptic_ har själv efter det här inlägget bytt mailadress i sin profil till en fakad adress.
Vad han inte visste var att i samma ögonblick han tryckte på spara så blockas kontot och måste öppnas med en nyckel som skickas till den nya mailadressen och där fick han alltså problem.
T-bird tack!
Då får vi väl börja leta andra som kan vara intresserade av att dela...
Men va trött man blir!!!
jag har en burk stående färdig med dvb-c kort som klient.. jag skulle vara väldigt intresserad av o prova om det funkar...
Vad kan du erbjuda för kanaler då?
...och vad ligger kostnaden på?
jag har inga kanaler alls.. men skulle gärna vilja prova som klient till en cardsharing server... funkar det bra skulle jag gärna splitta ett abonemang med ett antal personer...
Bra,
Jag finns på Icq#261-151-689
vi kan ta och snacka vidare där...
köpa ett kort till datorn för klient är enkelt förmodar jag .. finns det ngn som kan dela ut .. så är jag mkt intresserad
Jag skulle kunna ha en server i min lägenhet, jag har bredbandsbolaget 10mbit och givetvis comhem, problemet är att jag inte har någon erfarenhet och kunskap om varken linux eller cardsharing. Men om någon har detta plus en lämplig burk att ställa i en garderob hemma hos mig så är de väldigt välkommna! Jag bor i eskilstuna.
EN SJÄLV Får anses som en amatör oxå .... vi får väl se om ngn med kunskap kan vara med
OK, då söker VI (jag talar för de som visat intresse) någon med kunskapen!!!
Den som ska sitta pa servern _maste_ givetvis vara en som har koll pa vad han sysslar med. Och dessutom garna har UPS osv. For nar CS-servern gar ner mitt under nan fotbollsmatch eller liknande blir nog ganska manga putt. Sa ska jag vara med o dela ska en kompetent person sitta med kortet och linuxservern :)
om en fotbollsmatch lägger av är la inte så noga ... men fasiken om hockeyn bryts :)
Jag skulle fan få spel om en blåvit match avbröts mitt i.
Tjenare !!!!
Jag är väldigt intresserad av det ähr med cardsharing till comhem och skulle vilja testa det......
Undrar om det finns mer folk som kan tänkas dela på ett abbonemang ?
Vi kan ju snackas vid alla genom att ha en irc kanal på tex efnet lr nått liknande lr så om alla har msn lr nått liknande....
börjar sakna comhem nu :D
hör av er !!!
Edit: Ämnena ihop klistrade och gamla länken borttagen, det finns ingen anledning att länka till ett nytt inlägg om samma sak /T-bird
fortfarande behöver vi alltså någon som vet hur saker och ting fungerar!! hjälper liksom inte hur många vi är som snackar om ingen kan.. vem kan och vill?
Många som vill men ingen som kan hmmm har jag hört det förrut någon gång
...du säger det...