jaha nu är det svart på alla kanaler nu
Utskriftsvy
jaha nu är det svart på alla kanaler nu
Jepp! Hoppas det går snabbt denna gång så man kan se hockeyn i veckan!
Svart som natten!!! Satans SKIT!!!
håller med !!
svart är också :-(
:-( här med
Ska testa med St*pSt*ps TMB 2 fil nu! Den är från den 25:E förra månaden
Funkar den på titanium kort?
De är väldigt onödigt att alla skriver att de inte funkar, vi vet att dom har kodat om nu
//Stimo
No focking way!!!Citat:
Ursprungligen postat av figge_sand
nu är det bara att hoppas att filerna kommer snart.
Jasså, hur vet VI det då? Det var ju samma förra veckan. Gick det runt en tråd om att uppdatera kanalerna. Men dom kom ju tillbax efter en stund. Så hur vet VI nu att dom har kodat???Citat:
Ursprungligen postat av Stimo
@zadom
Okey, vi vet inte med 100% säkerhet att de är omkodat. Men med tanka på att de är uppladat en ny nyckel ect så kan de vara en bra gissning. Men vi får väll helt enkelt vänta och se.... Men faktum kvarstår, de är onödigt att alla skriver att de är svart i runta, den som har bild kan ju ytra sig
Sant Stimo...Bröder låt oss be i det svarta som just nu hänt oss att det snart kommer ett ljus igen...
dom kör på key 21 nu....
Med rätt koder fungerar den.Citat:
Ursprungligen postat av figge_sand
hahahaha
Har ett orginal kort med bas paketet. Men kan inte få den att funka heller just nu, står bara att jag har inget abonnemang.
Kanske har dom problem med nått annat än bara kodningen?
Intressant!!! Let us hope so...
Låter troligt, då det bara är helsvart och inget annat.
När dom har kodat om brukar det komma upp en remsa där det står att kortet ej har behörighet. :roll:
Står " NO ACCESS" för mig
verkar som ett stort fel hos canal digital även org kort ur funktion !!!! 8)
Ofasan! Ingen som hittat nått på cd's hemsida? om felet...
är det fler som har problem med originalkortet då eller?Citat:
Ursprungligen postat av z_h
Har bild på 5:an med org.kort...
Bild på canal + med org kort.
Titanium=SVART :twisted:
Känns som vi kan åtminstone slå fast att originalkorten funkar och det är inget fel hos CD, och det är bara ny nyckel som har gått igång!
Nya filer ute nu.... På st'pst'p!!!
MII iaf. Och funkar gör dom oxå!
Funkar inte för mig, dags att göra uppdatera OS kanske ska jag göra också eller?
Japp. nyss uppdaterat os då funkade de :)
Jajamen, nu funkade det med uppdaterat OS :DCitat:
Ursprungligen postat av SixPac
Hmm...uppdaterar man inte os:et via spöket eller är jag helt ute o vinglar...??...pysslar mest annars med Titanium så ni kanske vill lära mig?..
MVH// Toyen
med spöket: uppdatera OS och programmera kortet sen är det klart!Citat:
Ursprungligen postat av Toyen
Jo du uppdaterar den via spöket bara att trycka update os sen när de är klart så trycker du på program card sen ska bilden komma ;)
jo men jag får ju inte ens igång spöket...
"component MSCOMC.ocx or one of it´s dependencies not correctly registered a file is missing or invalid"
Detta meddelande får jag när jag försöker öppna spöket...nån som kan hjälpa mig?// Toyen :-(
har phoenixbrännare i 3.58 läget...nu vet jag inte vad som händer alls??...aldrig haft dessa problem förr!!
// Toyen :-(
lägg in MSCOMC.ocx där den ska ligga... system eller system32 du saknar den filen.
du hittar filerna här http://www.comhit.net/viewtopic.php?p=43468#43468