Latest news is the M-II programmer is out of the country. Expected back tuesday night around 23:00 CET
Sidste nyt er at M-II programmøren er i udlandet. Han forventes tilbage tirsdag ca. kl. 23:00
Utskriftsvy
Latest news is the M-II programmer is out of the country. Expected back tuesday night around 23:00 CET
Sidste nyt er at M-II programmøren er i udlandet. Han forventes tilbage tirsdag ca. kl. 23:00
Lite sjukt om dom bara har en som kan programmera??
Det borde ju finnas fler som kan göra det tycker man
han har kanske åkt till polen för att hämtar dom :lol:
Ja eller om programeraren har med en telefon så han kan förklara =)
Vi får helt enkelt vänta. Ser ingen anledning till att fortsätta denna tråd, om det inte finns någon mer viktig information.
att dom har skrivit en tid fattar inte jag för att tis 23:00 hur många kommer att gå in då? det kommer ju att krascha
Programmeren åkte till pres. Bush för att få lov att göra en Windows update :lol:
För.h dra allt det bulshit när i kommer på dagis i morgon bitti.
Inget att fylla en tråd med.
De kunde skriva det inan kl 22.00 man ventar inte en halv dag.
Fan, så bråttom behöver man väll inte har för lite free-tv? För mig gå det lika bra att hämta hem filen dagen efter....Citat:
Ursprungligen postat av droos
Om programmeraren är ensam om det han gör, vad händer om han dör?
Thåström
har jag sagt att jag har bråttom??
nej....
Verkar som det finns en hel del som tar för givet att det ska finnas dom som bara ger ut filer!!!??? Sluta med det. Och framför allt med att gnäll....
Annars kan ni ju visa att det finns befogenhet för gnället och göra det bättre själva.
Borde inte bara vara tacksamma precis när tv:n funkar.
/zam
Ingen som provat den nya nyckeln?
Edit: Det är inte tillåtet med koder i den här avdelningen /T-bird
får man fråga vart du hittat den?
Under koder på forumet? Kolla min förra editade post ; )
Tror vi kollade den, men är inte riktigt säker...men prova gärna.... :smile:
Jag får den inte att funka!! Men det är jag de. :oops:
Verkar vara segt att komma in på StopStop är det någon annan som kommer in där
Micke
vilket program behöver man för att kunna prova koden , och vart finns den att hämta
Jag provade i TMB
Nej, det har varit segt nu i 2 timmar har jag för mig.Citat:
Ursprungligen postat av gneter1
Penta folket har fått sina fungerande filer nu, lucky bastards!
Ok kanske nåt på G då Bara hålla att hålla tumarna
Ett stort jobb gör dom ialla fall
Micke
Vilka är pentafolket?
Vi fär vänta och se :lol:
Pentafolkets svar till frågan om AU kort:
We did make the Pentacard AU Before, But the AU update was killed by the Provider after 2 months.
We can make the Penta AU anytime we wish - BUT the cost of this is very exspensive .. To be exact to supply a AU update from a Original card cost 700 GBP thats alot of Money to spend every 2/3 Months.
Its better to keep the Masterkeys secret and supply Op keys everytime the change key .....
Maybe just a Maybe Santa for xmas may bring once again a AU for the Penta.
Pentasupport