-
Hjälp till en okunnig
Tjenare, är ny här på ComHit och jag undrar om någon snäll här skulle kunna berätta allt jag behöver veta inom digital-tv och vart jag skaffar de här korten ni pratar om, gold card, funcard blue car? Samt nån mottagare som helst kostar under 2000 ni skulle rekommendera. Uppskattar svar väldigt mycket :).
-
-
Det mesta finns i någon form på forumet. Använd sökfunktionen så hittar du saker efter hand. Ta en fråga i taget.
Lycka till
-
Lite dum man känner sig nu när man kommer på att man kan söka, ber då om ursäkt :oops: .
-
Heh, det här är lite som problemet på irc, dc etc med IM LOOKING FOR SERIAL FOR WINDOWS XP PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! IM LOOKING FOR SERIAL FOR WINDOWS XP PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! IM LOOKING FOR SERIAL FOR WINDOWS XP PLEASE
Inte menat som ett påhopp mot Halligalli, du får inte tolka det som det, vet själv hur jävulskt dryga många idioter kan vara när man ber dom om hjälp, har själv fått lära mig allt jag nu vet genom att testa mig fram, hade säkert besparat mig många timmar ifall nån jävel hade kunnat få tummen ur röven o skrivet ett svar på 2 rader än en klagosång o en massa förklaringar om hur sök är svaret på allt.
-
Jag har själv nyligen lärt mig om satellitTV. Mötte en massa dryga typer här i forumet som bara hänvisade till sökfunktionen. Kan inte Comhit införa ett Newbie forum där nybörjare kan få fråga fritt?
-
@roax66
Läs vad fuckomatic skrev, djävulskt jobbigt att svara på samma saker helatiden, typ var köper jag m2 , titan, spöket krånglar osv......... Sök och ställ sen en välformulerad fråga så skall du se att du får svar av oss dryga typer ;)
-
-
Vissa personer glömmer snabbt hur svårt det var att lära sig, o vissa ids inte lära sig alls.. tungt det här :(
En FAQ vore nog en bra idé.. jag ställer gärna upp o bidrar med det lilla jag kan :D
(tror fan jag utvecklat nån form av latrövdyslexi nu på slutet alltså, blir fan rädd när jag ser det jag skrivit..)
-
Köp mp3,5 eller en usb 3,5-3,6 pris vänlig 700 kr
köp m2 kort rpis 400-450 kr från keycard dk eller här i sverige alm eller paranbolexperten mm.Läs guiderna här på boardet ladda även hem brännar program här från bordet sen är du igång ..........
Ps hoppas du har en conaxmodul i mottagaren annars så kostar en ca 800 kr.........
-
Säger bara: Vill ni göra en FAQ, varsågod. Kommer inte att hindra er.