Jag tar snart repet! fattar inte riktigt vad ni menar med att öppna i phoenixläge. Eller finns det någon som har en gammal fil så att jag kan prova den först för att sedan prova den nya som någon annan gjorde. :-(
Utskriftsvy
Jag tar snart repet! fattar inte riktigt vad ni menar med att öppna i phoenixläge. Eller finns det någon som har en gammal fil så att jag kan prova den först för att sedan prova den nya som någon annan gjorde. :-(
Jag glömde numret, xxxxxxxxxxx, jag ringer sedan upp
Edit: Vi sätter inte ut några telefon nummer, vi uppmanar heller inte att bli uppringda /T-bird
Multiprogrammet: tryck på MP set, där har du spänning till och phoenix 3.58mhz
vad gör jag sedan, programmerar jag den nya filen sedan?
Jepp du kör 29-6 m2 efter det så kör du nya m2 filen som du har hämtat här på forumet.
vad är 29-6 m2?
http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=14724
Finns 2 filer den ena heter M-II041223.zip den andra 29-6
den länken kommer jag inte in på???
Tack för hjälpen. nu funkar det.
när jag kör29/6 filen får jag upp error pleace wait detecting card ??????????????????+
har du spänning till?
När spänning är till så kommer det upp pogramerare ej hittad. vad göra???
Usb eller seriell?
Fel comport vald?
har bara en comport datorn!!!!
Har ingen usb på pogrameran !!PS kan lite om sånt härDS
Vad har du för brännare?Citat:
Ursprungligen postat av snorpiz
Dags för en liten guide kanske, för dom som inte vet.....
var det den sista nu då som inte fick det till att funka
ny fil på tisdag förmodligen
hoppas han är nykter denna gången och gör en komplet fil HeHe
Danskar sitter ju aldrig utan en öl i handen :DCitat:
Ursprungligen postat av Evex
comporten i spöketCitat:
Ursprungligen postat av snorpiz
Om står det att han inte hittar brännaren, dra ur kortet 2 mm och skjut sedan tillbaka det igen, då hittar den brännaren, ett litet tips bara.
040804 är den som fungerar bäst av alla olds
Vad mennar du: Att man progg. kortet först med 040804 och sedan med den senaste spöket eller?
Kopla av alla sladar från dit brännare ock sät dem till backa ock stäng dator helt ock kolla att du har rätta instälnigar i banaanen. det måste vara någåt glapkontakt i din brännare eller nogåt annat när det verkar inte funka någåntig.
Varför vill du intte upgradera dit brännare?