nu kl 15:04 blev det ytterligare en gång denna julen svart... hoppas dom är lika snabba denna gången :)
/Smergo
Utskriftsvy
nu kl 15:04 blev det ytterligare en gång denna julen svart... hoppas dom är lika snabba denna gången :)
/Smergo
japp här med
Ja samma här
Att dom bara orkar? :cry:
key 21 nu
Hoppas också man iaf. denna gång slipper en jä...a massa fullständigt onödiga inlägg från medlemmarna typ: "Svart här också"! När kommer nya koder!
Bättre så då? :lol:
Lunga ner dig med den feta stilen nu, du hörs ändå.....
Nu vet vi att de är svart, bara att vänta på filer
Filer har kommit.
Ja og svart igen i dag CN giver ikke fred
korden skriver att filer har kommit VAR DÅ?
skanekrille, kolla på datumet när han skrev ;-)
Det var igår!Citat:
Ursprungligen postat av skanekrille
När det nu är aktuellt, varför inte få en timestamp på när meddelandena är skrivna? Inte bara vilket datum...
Skrivet: Igår 15:03 <--- klart och tydligt!
Vi venter stadig på nye filer
från st**st**
Nu är även VR3 mörkt, de som har det kortet klarade 3-4 omkodningar tills idag. Lucky bastards!
Vad är det för slags kort ?Citat:
Ursprungligen postat av patrickp
// X-Files
Har du någon hemlig inställning på datorn eller? för jag kan bara se t.ex:Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
"Skrivet: Ons 29 Dec, 2004 " inget klockslag här inte.
samma namn som en utombords motor :wink: och man kan sätta volvo före
kolla ditt datumformat i profilen. Förmodligen du som ändrat.. standard på forumet är: j/m-y, H:i
Datumformat:
Det här syntaxet är identiskt med PHP date() funktionen, D d M, Y.
Har aldrig rört inställningen, finns en länk att klicka på men Sidan kan inte hittas. Kan jag bara skriva in det som du skrev? eller.
Edit:
modig som jag är, så ändrade jag till det du skrev, och ja se på fan nu har jag klockslaget.
Tackar :D
du styr själv hur det ska visa i din profil och min ser ut så här "l d M, Y H:i"Citat:
Ursprungligen postat av gille
OK då förstår jag :D :D :DCitat:
Ursprungligen postat av Realmode
Tack för hjälpen
// X-Files