KAN NI KOLLA OM DETT HÄR FUNGERAR JAG FÅR INTE DEN ATT FUNKAR???
http://www.sat-key.org/
Utskriftsvy
KAN NI KOLLA OM DETT HÄR FUNGERAR JAG FÅR INTE DEN ATT FUNKAR???
http://www.sat-key.org/
Eftersom de är fr förra året så funkar de antagligen inte
Om nu inte ens PDK har dom, hur skulle det då kunna finnas någon annanstans?
FY DU ÄR ALLTID NEGATIV T-bird KAN MAN INTE ENS FRÅGA NÅNTING.MAN VILL HJÄLPA TILL
Jag kanske kan uppfattas som negativ men jag tror inte att man kan trolla med knäna :lol:
Kan herrn vara snäll o släppa caps lock när han skriver ?
är det dn konstiga knappen
T-Bird är realistisk och consekvent i sina svar, dessutom är han insatt i området. Uppskattas mycket av mig och många andra.
Om man frågasätter hans svar tycker iaf jag att att man ska ha kött på benen innan man gör det. Självklart är det fint med en sansad diskussion.
Därför att den som kan få fram något värdefullt sannolikt inte frivilligt vill bidra till TPDK´s hjältegloria. Tänk efter T-bird, varför skulle TPDK vara de enda i Universum som har förmågan att plocka fram nycklar och annat man kan ha nytta av - exvis mk10 .Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Dom är inte ensamma om det, däremot är dom ensamma med MII
Vi har ett perfekt bevis på att det inte bara är Team PDK som lyckats med att extrahera ut MK-nycklar ur originalkort. CD gjorde den 23/12 en "razzia", resultatet av den blev släckta kortserier.
citat från Team MII
"vi har pt. ingen mulighed for at komme med nye filer da vores hovednøgle er ramt af det store kill som cd har lavet.
grunden til dette store kill er uden tvivl de tåbelige svenskere der har solgt au kort.
kortene var til salg for alle og enhver og også cd har kunne skaffe dem.
ved en større razzia i danmark fandt politiet også disse kort hos en "dealer" og det gav cd mulighed for at lukke for hullet som er benyttet til at dumpe org. kort.
vi vender tilbage så snart der er mere nyt i sagen."
Bara ett par dagar senare levererade dom fungerande MII filer. Hur gick då detta till, deras huvudnyckel var ju dödad? Jo dom köpte/bytte till sig en annan fortfarande fungerande MK-nyckel. Detta bevisar att det finns fler som har ett "framgångsrikt" hack på originalkorten.
Varför tillverkar då inte dom som har fungerande MK egna MII filer?
Självklart är det som T-Bird säger, ingen har kunskapen att tillverka MII filer. Källkoden till dessa filer är hårt krypterad.
Ja va fan,,man ska inte röka på och sälja kort i kristiania..tro fan att det blir polisratzzia..man åker ju ditt fortare än man kan blinka!stakarn försökte ju bara få ihopp pengar till en resa hem till sverige..hehe
Suck ... tror du att några pundare i Kristiania är kapabla att hantera sådana här frågor ..... hehe ... idiot .. tänk dig för innan du lägger ett inlägg.Citat:
Ursprungligen postat av elisa
Finns det ingen moderator här som kan köra med kvasten?
Kan medela att det bor rätt många högutbildade i kristiania! dra inte alla över en kam csan!
Sorry ... det var inte min mening att dra alla över en kam ... jag är bara rädd för att pundarna(missbrukarna) har annat att fokusera på än att hakka CD. Förhoppningsvis(?) finns det andra som insett vådan av att ägna sitt liv åt diverse drogmissbruk.Citat:
Ursprungligen postat av crall_b
Tycker denna diskution har spårat ut ordentligt. Skärpning nu, håll er till ämnet annars låster vi tråden :-(
CSAN är det du såm stälde till på st st?
Ja jag tror det var han???Citat:
Ursprungligen postat av ibi
Same shit, diffrent messageboard ;-)
Ja jag tror det är dags att låsa tråden nu
Jag instämmer i att det vore lämpligt att låsa denna tråd.Citat:
Ursprungligen postat av connyp59
Tråden låst