Om jag har fattat det här rätt. När det fanns filer till M2 var det från dom filerna som det kom ut titanium filer då? Eller är titanium gubbarna själva om sina filer?
Utskriftsvy
Om jag har fattat det här rätt. När det fanns filer till M2 var det från dom filerna som det kom ut titanium filer då? Eller är titanium gubbarna själva om sina filer?
Efterson titaniumfiler behöver OP-keys för att fungera så var som beroende av att någon tog fram dessa. Och det stod ju Team MII för. Inga OP-keys inga titaniumfiler.
Och som svar på frågan:
Det fanns inget känt "titaniumTeam" som tog fram nya nycklar vid omkodning just för detta kortet.
hur vida det blir med TitanCard är oklart.
Tack för ett rent och bra svar Klas!!!
ConaX_20_Key.zip
new conax key by Merovingian
16 - 01 -05
Är det fejk? sitter på jobbet kan ej prova.
samma här, sitter oxå på jobbet (eller i skiten) vad nu man vill kalla det!!!
men det är väl lika mycket fejk som allt annat som inte kommer från stopstop...
Var hittar du filerna
@Matsl
Du har PM
Jag kan testa den!Var finns den?
Vill åxå gärna ha pm :lol:
Mvh Matte
ja me
ok
här är länken http://www.sat-key.org/upload/index....m&direction=1& men jag slår vad om att det är fejk!!!
Sitter hemma och kan testa om jag får pm...snälla..
Följ Zadoms länk så hittar du den där.
OLD!. har inte testat den men jämför gärna filen med
http://www.sat-key.org/
conax keys länken.
finns bara ett ställe att hålla sig till å de är Stopstop.finns inget där så finns inget publict för conax.
Funkar inte här i alla fall!
Jaha då var det fejk, tack då vet vi det.
vilken skall ja välja på sat-key? :roll: :roll:
skit i det funkar ändå inte!!! sen så kan ni nog skita i att leta över allt efter några nya filer. det är bara så. har inte stopstop dom så har ingen annan dom heller!!! live is a bitch, first you marry one the you die!!!
De var ju skit okså,hoppas att det kommer en lösning snart.Man vill ju inte missa fotbollen,å hockeyn. :-(
det lär du missa!!! bara ringa och beställa ett abbonemang så har du det!!! det skulle ju vara värre om du vaknade upp och hade canser eller någon annan allvarlig sjukdom, då är det inte så lätt att bara ringa en läkare och be han fixa det!!! men canaldigital lär fixa ditt problem!!! men visst fan saknar jag oxå ppv 9,10 & 11...
Det var ju uppmuntrande å hörra,vad nu allvarliga sjukdomar har med detta att göra.hoppa över det skit pratet
det är inte hela världen att conax slocknat!!! finns väre saker!!!
Instämmer Enzo the baker
det har inte slocknat, lågan brinner än.
Klart att inte den filen funkar med key 20, eftersom CD använder key 21 ;-)