på fredelitten säger dom att MII filer kommer inom em timme... Dröm eller verklighet??
Utskriftsvy
på fredelitten säger dom att MII filer kommer inom em timme... Dröm eller verklighet??
Om mindre än en timme vet du.
Varför inte sitta lugnt och stilla och vänta.
Om det kommer några publica filer, så lär du få reda på det här på forumet.Citat:
Ursprungligen postat av rodhulf
Ser ut som det var en bluff igen då......puuuh
smart! nu kommer man inte in där heller
Varför alltid dessa rykten? Lär er nån gång!
är det inte under skriver av m2 eller pdk så är sannings hallten väldigt låååååååg
vänta och se om 2 veckor klassar jag m2 korten som =dead
vad ska man hitta på dåCitat:
Ursprungligen postat av johan455
umgås med familjenCitat:
Ursprungligen postat av plojboy2000
men familjen vill titta på tv ibland
okejj , nu behövs det inge mera chatta på irc istället
det var ingen dum idé, familjen skall ju faktiskt komma i första hand, fast tv´n kommer ju inte långt efter :twisted:
Titta på frun för en gångs skull kanske, och inse hur lyckliga man är över att han en frisk familj...Citat:
Ursprungligen postat av plojboy2000
tror du hon vill umgås med dej då ?????
Man kan ju alltid hoppas... :?Citat:
Ursprungligen postat av Evex
test
:oops:
Nu har jag varit utan c.d i 4 dagar och i kväll satte jag mig och pratade med frun , å faen hon var ju riktigt trevlig Hälsar Mogginsky
8) min ee rent jävla odräglig
:twisted: Tjena Jolly 1! Då kan jag ge dig samma råd som jag fick av en arbetskompis en gång.Han frågade om jag skulle gå på travet en kväll,
jag svarade då "min fru tycker inte att jag har lust" då sa han BYT KÄRING
Fundera på saken hälsar Mogginsky
Hehe... Undrar vad han gör för fel?? :lol:Citat:
Ursprungligen postat av jolly1
Min far sa alltid när nåt var fel...Har man satt faan i båten så får man ro`n ilann också... :lol: Jag tyckte att det var väl ett dumt ordspråk men ju äldre man blir desto mer verkar jag ro och inte faan ser jag land i sikte heller.....BYE
de har nog gått en timme nu,,,,,hihi träkig humor va??
t.m2 håller kanske på o löser problemen för några månader. det är bara att hoppas. infon kommer från säker källa m.v.h.R-B
Hoppas :wall:
Vad menar du f.ö. med "för några månader"?
Konstigt vad mycket det kommer från "Säkra källor", när det ballar ur rejält.. :?
För att om några månader tros CD gå över till cas 7...nu är det cas 5Citat:
Ursprungligen postat av i18149n
Kan dere ikke være så snille å holde dere til saken i post'en? Jeg er lei av alt prat om fruer, familier og pissprat!!
Sånn. Der var det sagt 8)