Verkar kommit "halv-publikt" enligt granforumet (c4free) eller är det bara en "lös tråd" till?
Någon som VET hur det ligger till?
--J--
Utskriftsvy
Verkar kommit "halv-publikt" enligt granforumet (c4free) eller är det bara en "lös tråd" till?
Någon som VET hur det ligger till?
--J--
Hoppas, hoppas, hoppas... :shock:
Vi kanske inte ska hoppas för mycket...
Har ju blivit lurade förr 8)
jep....dont speak! :wink:Citat:
Ursprungligen postat av Kevve
men sällan varit trådar att det ÄR löst...många varit det KANSKE löser sig..! så hoppet fins!
8)
kan du förklara lite närmare vad dom säger på det där forumet : :roll:Citat:
Ursprungligen postat av lacrits68
kan du förklara lite närmare vad dom säger på det där forumet : :roll:[/quote]
""cd funkar med nyckel 26""
""
Sedan igår!
Problemet är väl just att få tag på nyckeln!""
""nyckel
den finns ute""
..........osv...osv....!
därför tänkte jag att......kanske!
--J--
Det finns nog inte mycket vettigt på det forumet!
rena sandlådan
aha okej :), låter ju som det är på riktigt, jaha då är bara problemet att hitta nyckeln :shock:
Jag vet inte. Jag har för mig att jag läste någon ur titanteamet som skrev att själva nyckeln är inget problem, den var tydligen välkänd för dem, det var cas5 som var problemet.
Men det kanske var en missuppfattning från mig. Svårt när två olika språk måste konvertera till/från engelska. :)
men om man har nyckeln ska det väl inte vara några problem progga in den i kortet? :?:
den filen på fredelitten som kom inatt som heter conax.zip.. någon som vet vad den är till? 1400pers har laddat ner den
Enligt s**p**op så är det just det key en som dom behöver os o prog är klara
som sakt bara key en :? :? :?
Då kanske StannaStanna skulle ta ett snack med Titancard teamet dom påstår nämligen att dom har nycklarna och att problemet ligger i övergången till det nya systemet!!
För enligt MasterOfTitan
"Yes, the keys are well know to us already!!!
BUT the problem are not the keys, but the changed from CAS3 to CAS5 and CAS7. "
[/quote]
Varför änga mer tid på ett längre ord??
zamCitat:
Ursprungligen postat av ruffis
verkar som det är key 25 som används nu.
?? Varför ägna tid åt att bry sig? :oops: sorry :wink:Citat:
Ursprungligen postat av zam1000
[/quote]Citat:
Ursprungligen postat av ruffis
var har du läst det? :smile:
Smart å lägga ut länken till en lösenordsskyddad sida... :x
Du är väl inte så dum att du inte ser hur man gör för att registrera sig där eller?
Om nyckeln som är i bruk nu vore publik så kunde man ju testa själv på lite olika kort, men den verkar ju inte vara publik trots att nån säger att man har/vet nyckeln men ej lyckats få till en fil.
Han menar att han har nycklen til nrk1 och nrk2
MasterOfTitan länkar ju själv till ett annat inlägg där han skriver att de har nycklarna till nrk1 och nrk2 (cas3) men ej till de övriga cas5 och cas7
Ja då är det ju samma nyckel som finns i den sista spökfilen, det var ju inget kul att ha ;-)