hej
Jag ska köpa en reciver har haft nokia 9802 .tacksam för en tips
Utskriftsvy
hej
Jag ska köpa en reciver har haft nokia 9802 .tacksam för en tips
Även jag kommer att handla en mottagare och vill i första hand ha snabba kanalbyten och även gärna dubbla scart. Hårddisk är inte av intresse.
Vad skall jag då handla?
Har nu skaffat en Nokia 212T. 8)
dreambox
sorry fel forum
varför inte en db 500t
ja kör samsung dtb-9401 den är snabb har dubbla scart och digital ljudutgång. funkar fint
Har oxå en Samsung DTB-9401, funkar kanon här med...
Köpte en Force Snabb & stabil väldigt trevlig & Forcen brukar vara bättre när man ska ha andra kort i.
I allafall Satelit mottagarna .
Vi får väl se hur de härä är i sinom tid.
Vad jag hört så skall Dilog DT-355 vara en riktigt bra box. Har vunnit i tester. Den kommer inom kort med dubbla tuners, finns tydligen redan framtagen men är under godkännande av Boxer. En variant med hårddisk är oxå på G!
Har själv en Dilog och med version 1.04 av programvaran så är den mycket bra. Rekommenderas.Citat:
Ursprungligen postat av DirtyTV
dreambox så klart! om du/ni är lite datakuniga vill säga :wink:
vet en del som kört fast :wink:
jag har testat en samsung boxerbox som var ruskigt snabb på o byta kanaler, kommer inte ihåg vad det var för modell dock.
Hittade ett bra erbjudande hos http://www.netonnet.se/ på en 112T :lol:
är det påväg att komma en såndär Dreambox(db) 500t som pera skrev om ?
Dreambox 500t skulle komma mars/april enligt Dreammedia Australien. Dock verkar det datumet ha skjutits fram då boxen inte ens finns att förbeställa någonstans.Citat:
Ursprungligen postat av p1s
Sagem ITD64 fungerar fint fint. Har 2 scart en med RGB och en med S-Video plus en koaxial digitalutgång.