Äntligen funkar allt igen
Hejsan alla glada gubbar och tjejer.
Gött att saiten är online igen och funkar som den ska. Det var riktigt länge sedan man hörde någonting nytt angående boxer, någon som vet något? nya kanaler, priser, utbud eller piratkort? det har varit rätt dött rätt länge nu.
Re: Äntligen funkar allt igen
Citat:
Ursprungligen postat av markusla
Hejsan alla glada gubbar och tjejer.
Gött att saiten är online igen och funkar som den ska. Det var riktigt länge sedan man hörde någonting nytt angående boxer, någon som vet något? nya kanaler, priser, utbud eller piratkort? det har varit rätt dött rätt länge nu.
piratkort ser du ovanför att de inte finns och resten hittar du på boxers hemsida...
Re: Äntligen funkar allt igen
Citat:
Ursprungligen postat av Leatherface
piratkort ser du ovanför att de inte finns och resten hittar du på boxers hemsida...
Vad är det med vissa användare av detta forum?
Jag tror inte att du missuppfattade honom, han vill säkert höra om det ryktas om någon förändring av utbud, priser mm. Det kan kanske hända att någon sitter på insiderinfo? Tydligen inte du!
Jag förstår om det blir tjatigt med frågor om piratkort och rykten inte ska florera om dessa men det var inte det enda han frågade efter och lägger man ändå ner tiden till att svara kanske man skulle försöka att tillföra något också. Har han hittat hit har han säkert hittat till Boxers hemsida.
Anledningen till att jag inte är eller har varit aktiv på detta forum är att man ofta blir avsnäst för att man inte är lika kunnig eller ställer för dumma frågor. Ett öppet forum ska väl vara till för alla och inte bara för invärtes beundran.