tv 4 film kommer att finnas tillgä :shock: :arrow: nglig för guld o silver abb fånomed 06 0109. :smile:
Utskriftsvy
tv 4 film kommer att finnas tillgä :shock: :arrow: nglig för guld o silver abb fånomed 06 0109. :smile:
Inte direkt något man väntat på ! men alltid trevligt med fler kanaler 8)
det är nog mångasom väntat på den
:?: :?: :?:Citat:
Ursprungligen postat av wiggen-cx
Vad menar du?
TV4 Film har funnits med i Viasat:s utbud sedan starten av TV4:as kanaler som, gick igång vid halvårsskiftet 2005.
TV4 har dock inte funnits tidigare på grund av en tvist med cd om rättigheterna att sända TV4.
den har väl varit tilläggskanal. Typ om du är guldkund så har du fått den för ett antal extra tior i månaden.
tv4 film funkar på guld nu
Har silverabb o det funkar inte änsålänge men tv 400 funkar klockrent, undrar just varför viasat kommer med mer o mer " gratis kanaler "
Skulle gissa på att det beror på digitaliseringen av TV i Sverige och att bolagen börjat kriga lite smått om oss konsumenter.Citat:
Ursprungligen postat av wargen2005
Vilket givetvis enbart är possitivt för oss :D
ni med silver ryck ur strömmen i med igen då ska det funka
undrar : vart läste du om att tv4 film ska sändas utan extra kostnad ?
tv4 film ingår i viasats utbud på silver ,guld.hoppas att du förstår det utan extra kostnad. ha en bra helg
Jo det förstår jag och jag har märkt att kanalen är olåst ! men över allt så står detCitat:
Ursprungligen postat av wiggen-cx
fortfarande att det kostar 39/månaden . och inte för att det är jätte viktigt men för
att det ändå skulle va intressant så undrar jag vart ifrån informationen kommer ......
men okej . ha en bra helg .
viasat kundservice,men signalen skulle inte läggas ut före 9/1 så dom har nog bråttom
okej :-D
Provat allt men i h-vete att den hoppar igång. blir nog till att vänta tills måndag i alla fall
alla tv4 kanaler ingår i silver tv4 ,4+.400,,fakta,film,hoppas även att någon till kanal öppnas för bas ex 4+ ha en bra fortsättning på det nya tvåret. önskar comhit chrew,vip. m.v.h.wiggen