-
Ang.PPV AU-kort
Det FINNS kort som är helt AU vad gäller både de vanliga kanalerna samt PPV, det funkar helt perfekt. Man slipper ju knappa in koder titt som tätt, bara luta sig tillbaka....bara så att ni vet, många har ju undrat i detta forum innan. Dock kostar det en liten peng.. :twisted:
-
Conaxrules,har du sett det in aktion ,med egna ögon ?Eller är du själv
innehavare ? :?:
-
-
Japp, det stämmer nog... Har hört det själv också att det lär finnas sk "goldenkeys" som au uppdaterar allt.
Men det är tyvärr inget jag kan bekräfta själv...
-
HEj
-
Hur stor är en "liten peng"?
-
Försöker du sälja grejer eller? Det här forumet är till för att vanligt folk ska kunna sprida sin kunskap vidare till andra GRATIS.Är du inte av samma inställning tycker jag inte att du har här att göra överhuvud taget, tror nog att många håller med :evil:
-
Nikgusta: Jag bara menar att jag själv skaffat mitt kort så, själv kan jag inte speciellt mycket. Men man kan alltså skaffa det, det är min poäng eftersom folk undrar om det. Inget annat.
-
jopp jag känner en som har det oxå men själv har jag bara vanligt guldkort men ska skaffa sånt där så man inte behöver koda nått alls! :lol:
-
Tack för det Jiimmy, det verkar vara lite si och så med kunskapen på detta forum....eller??
-
orka conaxrules? dra till något annat forum? här hjälper vi varandra
-
Det är inget större fel på kunskaperna i detta forum.Här hjälps vi åt att
åstadkomma kort som fungerar och till rimliga kostnader. Vi behöver
inte köpa färdiggjorda kort till hög kostnad och till ett beroende av
säljaren när de inte fungerar.Att knappa in en kod med fjärren ibland
ser jag inte som något svåröverstigligt hinder. :smile:
-
-
Troligtvis är det ett extraktat s.k. servicekort som använts. Comhems servicekillar har sådana kort i sitt arbete.
Anton