Hej, fungerar de nyaste viasatkorten med newcs? Och i sånna fall viken version behöver jag köra på newcs samt mgcamd?
Tacksam för svar!
Utskriftsvy
Hej, fungerar de nyaste viasatkorten med newcs? Och i sånna fall viken version behöver jag köra på newcs samt mgcamd?
Tacksam för svar!
NewCS 1.67 och Mgcamd 1.30c fungerar.
Finns NewCS 1.67 för windows?
Ah ok, tack för svar. Har läst om ecm er som stör ut nya korten men det har de alltså rättat till i newcs 1.67?
jag undrar om det fungerar stabilt för jag har circa 10 boxar 5 hemma o 5 i stugan...
tacksam för svar.
Du ljuger
vafan menar du med det , det är inte din ensak om ja ljuger eller inte.
Tacksam för svar av några som kan svara på frågan.
men det klart det går att svara på frågan, dom som har testat borde väll veta om just det fungerade för just dom.
det står ju i början av tråden att man kör med NewCS 1.67 och Mgcamd 1.30c
tänkte mer på att newcs 1.67 är rc och därmed kanske inte riktigt stabil...
edit:
nya = med gul pil ? funkar de?
Har ett vsat från november 2009. Fungerar med NewCS 1.65. Uppdateras som det ska med mgcamd 1.31. Hört att nyare newcs är instabilare än 1.65
NewCS utvecklig ligger på is just nu så det kommer nog ta ett tag innan det dyker upp någon ny version... Men som svar på din fråga så är 1.67-rc fullt körbar... Kör den själv utan problem...
men om du har 5 boxar hemma och 5 i stugan då behöver du bara ha 5 igång itaget då hela familen följer med vad annars skall du med 5 boxar till i stugan
Häng inte upp dig på att 1.67 är release candidate (rc), den är stabil ändå...