Jag har TELE2. Men jag får inte in TV10.
Någon mer än jag som inte får in TV10?
På vilken frekvens ligger TV10?
Viktigt nu inför matchen på tisdag:)
Utskriftsvy
Jag har TELE2. Men jag får inte in TV10.
Någon mer än jag som inte får in TV10?
På vilken frekvens ligger TV10?
Viktigt nu inför matchen på tisdag:)
den dyker väll upp under morgondagen
Fick bekräftat exakt vad du säger, den kommer imorgon och har inte kunnat sökas in innan. Ringe till tele2 och kollade. =)
sökte och hittade den idag. dock ingen bild via satelliten men trailors via comhem:whistle:
Jag har Comhem och hittar den inte med en DM500. Funkar det på den boxen?
Kan ju tillägga att orginalboxen som jag tog fram för första gången nu hittade Tv 10 direkt.
Ok var bara att ställa sig på en kanal på samma transponder tex BBC Knowledge och sen vänta i ett par minuter sen hade den dykt upp i ALLA kanaler listan.
Jaså, så det var så enkelt, måste jag testa! För jag har problem att hitta den :)
Vilka kanaler går med på samma transponder?
Den enda Kanal 10 jag hittar är det typ 24*7 hallelulja på, det är väl knappast den ni pratar om eller ? :D
heter TV 10 inte kanal 10
Hittade tv 10 nu men på reklamen säger dom, för att se vm kvalet i kväll så måste du göra en kanalsökning, måste man göra det fast man har bild nu??
Vilken rekalam? Den på radion eller på Tv10 eller på en annan kanal? Du verkar ju ha hittat kanalen så du lär ju få din fotboll ikväll.
Ser ut som det är dessa.
450000 6875000 256QAM Yes BBC Knowledge
450000 6875000 256QAM Yes Rush HD
450000 6875000 256QAM Yes TV10
450000 6875000 256QAM Yes TV4 Science Fiction
450000 6875000 256QAM Yes Viasat Premier League HD
http://www.comhit.net/showthread.php?t=18963
Hittade den nu! Stod på TV4 Sci Fi ett tag sen ploppa den upp :)
Ser ut som canaldigital inte har något avtal att sända TV 10 :errf:
Om nån vill kan dom gärna lägga ut frekvensen och vilken satellit till TV 10 på parabol oxå =)
Hi,
there's no more Sirius 5, it's been replaced by Astra 4 on the same
position, 4.8E
fick detta mail från satellite xml.eu då jag inte hittade sirius på deras sida..
Så man ska alltså söka på Astra istället???
SIRIUS changes name to ASTRA
The name change is a natural step since SES ASTRA S.A. already owns 100% of the company. Our cooperation has also developed considerably during the past years, especially in eastern Europe.
The SIRIUS 4 satellite will be called ASTRA 4A, and will be used in exactly the same way as previously for TV and radio broadcasts and broadband solutions in the Nordic and Baltic countries, Eastern Europe and Southern Africa.
http://www.ses-sirius.com/satellites/sirius-4/