Håller med helt o hållet....
Har själv inte hållit på så länge men har redan skaffat mig utrustning o nu en X-Sat (shark) till sovrummet så tycker jag att det e inte mer än rätt att jag betalar för mina 8 kanaler.. det e ändå dem jag kollar på mest..
Var inte för snåla... för då får ni ändå inte se ett skit.. vänta bara tills det nya kortet kommer... ja får mitt i brevlådan... vad gör alla som inte betalar....
Självklart ska man ha nån form av abb.
Annars får ju de som betalar stå för hela kalaset!
Därmed inte sagt att priserna är humana........
allting är hur man värderar saker
Jag vill kunna se på olika kanaler o jag kan hålla med om att 199 kr för 8 kanaler kan vara lite dyrt, men om man ser till hur det var när Kabelvision körde som mest så var det ju så att du fick betala en summa för att ha dessa kanaler jag kommer inte ihåg den summan nu, men jag tror det var runt 150-200 kr i månaden o jag tror inte du fick TV1000 då.
Ser man på räkningar i dagens läge så betalar jag 400 kr i månaden för internet, o jag betalar 200 för TV, nu betalar jag ingen TV Licens för jag anser inte att jag ska sponsra den delen. mm
Jag får se hur jag gör sen med box, köpa eller inte köpa det är frågan
MVH
Markus
Re: betala 199 kr i månaden
Citat:
Jag anser att det är en självklarhet att man ska betala en liten del för att få detta stora utbud som man får med ett piratkort.
Håller helt klart med...