Hej, min ungen har lekt med min dm 500 och det blev så där
Bifogad fil 1468 man ser inte film namn.
Hur kan jag sätta tillbaka till "original" med film namn.
Bifogad fil 1469 ?
Hoppas nån kan hjälpa mig.
Utskriftsvy
Hej, min ungen har lekt med min dm 500 och det blev så där
Bifogad fil 1468 man ser inte film namn.
Hur kan jag sätta tillbaka till "original" med film namn.
Bifogad fil 1469 ?
Hoppas nån kan hjälpa mig.
Det hände mig också jag tror att man måste trycka på blå knapp 3 gånger så blir det som vanlig igen
Försökt, men hjälpte inte..
tryck på video-knappen
Edit: den kanske inte finns på den lilla kontrollen... har ingen dm500 uppkopplad längre (dom ligger i källaren, så jag kan inte kolla)
Det finns inte video knapp på min fjärrkontrollen.. Hur Fan kan mitt barn lyckades det utan "video knappen"..
testa med de knapparna se bild
Bifogad fil 1470
Testat, men hände inte...
jag är 100% säker på att det en av de knapparna som fixar det
men glöm inte trycka 2-3 gånger testa de knapparna nu
Bifogad fil 1471
Har provat tryck alla samt 2-3 gånger och en och en 2-3 gånger. Det hände ingenting.. Var ska jag vara på? Inne i kanallista eller ?
först måste du vara på kanal listan sen trycker du på de knappar så går det rätt
prova också grön knapp
Nu har jag försökt alla. Läste lite på google att man kan inne web remote och fixa det. Får testa. Men tack för hjälpen.
Det är fel info på nätet du behöver inte gå in på web remote för att ditt barn har tryckt på en av de knapparna har blivit så !
Jag hade dm500 har fixat flera gånger det är bara en knapp måste man trycka 2-3 gånger jag är 100% säker på det
men lycka till
FTPa denna rcdm5xxx.xml till /var/tuxbox/config/enigma/resources/
Starta om. Nu funkar "help" som video-knapp.
Det allra enklaste är att ändra via webif -> Box Control -> Remote och trycka på den stora fjärrens video-knapp.
Bägge alternativen kräver att du har kanallistan framme.