Ja får igång sf och alla kanaler mej cmore acktion hoppar ej igång kan nån va snäll och hjälpa mej
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Utskriftsvy
Ja får igång sf och alla kanaler mej cmore acktion hoppar ej igång kan nån va snäll och hjälpa mej
vilken box och kör du parabol?
Du måste ange mer information annars kan vi aldrig hjälpa dig. Vad kör du för system, abonnerar du på kanalen?
Sorry ja kör parabol kör 800 hd se
Hmmmm.
Men snälla, lite mer info kan du väl ändå bdra med, det är väl inte meningen att vi ska behöva dra ur dig all information. Vill du svar på ett problem så ge ALL information:
- Vilken image ?
- Vilken kortserver
- Vilken cam
- Vilket oprativ på servern
.......
Ja jag har abonemang ja kör openpli 4.0
Oscam har ja
??
???????
Har du provat att sätta kortet i orginalboxen och uppdatera den där?
Ja dom funkar där hur uppdaterar man de då
Kanske har samma fel som mig, på ett av korten fungerar inte cmore action. Men på tvilling kortet så fungerar det i oscam. Har dock inte hittat någon lösning.
Det kanske kan fungera med oscam smarcard assign, det gör det i cccam för mig i alla fall
Använder du cccam eller
Ja det gör jag och det skrev jag väl samt så står det i min signatur. Jag är nyfiken dock. Alla är ju nybörjare ett tag men,för dig verkar det där taget vara lång tid. Vore det inte enklare att köra med orginalboxarna så kan du fokusera på att endast se tv. De gånger folk har försökt hjålpa dig så måste man tvinga fram information. Detta är en hobby som kräver att man lägger ner tid och intresse på att rörsöka lära sig mera. Vill man inte lära sig så bör man nog göra något annat
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Ja
har du en T90 ??
Det stämmer bra det om frågan nu var till mig
En fråga till när man trycker på info så står det på engelska kan man ändra så det blir svenska istället ??
Lek lite i menyerna så ska du förhoppningsvis hitta så du kan byta till svenska.
hos mig är det då ja kör openpli
meny-inställninga-system -automatiskt språk och ljud val
längs ner så har du epg och kan ändra språk