hej alla!
har precis köpt en sådan box,tänkte höra image som ligger i Filarkiv peter pan är det anpassad för denna box?
kan ni rekommendera denna image?
tack i förhand.
Utskriftsvy
hej alla!
har precis köpt en sådan box,tänkte höra image som ligger i Filarkiv peter pan är det anpassad för denna box?
kan ni rekommendera denna image?
tack i förhand.
Hmmmm.
Gammal som gatan, sök reda på en nyare.
kan man få nån förslag?
vilken tycker du det passar bra...?
Visst det finns nyare boxar men den räcker gott och väl för att ta emot HD kanaler osv.
Nackdelen är ju avsaknaden av CI plats då förstås.
tack så mycket ibrahim jag ska testa den.
Det var så lite....den har 100% openpli funktion......om du inte nöjd så fixar jag openpli 4 trots den inte har support för v2 :)
det passar mig bra eftersom jag är grek :)
Ja exakt.....du hade grekiska iptv med :)
lycka till
jag provade D.M.S image först och tyckte att den är skit bra! med TS panel installerad du kan ladda ner vad du vill emu e.t.c...
jag laddade upp den har i Filarkiv denna ---> D.M.S-image-dm500hdv2-v4.9-20160422 vet ej när den kommer upp,annars det bara att fråga google!
och med skin mega32 blir allt så snygg :)
jag rekommendera den varm :cool:
Du har senaste här :)
http://www.demonisat.info/demonisat-...2-OE2-v5.6.zip
Men SatdreamGR är betydligt bättre....D.M.S...har inte några inställningar som finns i SatdreamGR !
o fan där ser du :)
tja ibrahim!
jag flashade img satdreamgr men när jag starta om boxen så bootar den bara till orginal logo som visar dreambox och det händer ingenting sen,det stannar bara där!?
:confused:
Använd gärna internet explorer när du flashar om....Jag har inte haft såna problem....funkar fin för mig.
jag provade med det samma sak! när jag flashar D.M.S img inga problem..
kan det vara nån med bootloader när det gäller satdreamgr images ?..min bootloader är 89.