Ja jag tog et guld kort då var saken bif com hem holler på att sända hem korten dom är helt blåa Blir svårt med pirat kort nu
Utskriftsvy
Ja jag tog et guld kort då var saken bif com hem holler på att sända hem korten dom är helt blåa Blir svårt med pirat kort nu
:arrow:Citat:
Ursprungligen postat av kenta1
Kan nån ge mig en förklaring av det där för jag hajjar noll . :?: :lol: :lol:
Eller i Via2 (som är enklare att dekryptera):Citat:
51A57B017FA6097E5617509F15CE4B35DA50D3825617509F15 CE4B357B017FA6097E
/Spock
Jag fattar ingenting :?: :?: :?:
:o :?: :o :?: :o
Kan någon vänlig själ förklara för mig.
:?: :?: :?:
Vad menar ni... vad är det ni pratar om i detta forum?? och vad är det du menar spock??Citat:
Ursprungligen postat av Spock
Det här kanske låter dumt men..
När man får dom här nya korten är man då tvungen att sätta dit dom då?
Ja menar kan dom kolla det på nåt vis genom t.ex.att dom märker att kortet inte sitter i boxen med nån typ av kod?
Ska testa och ha det Gamla kortet iaf :smile:..
/Dartman.. 8)
53504F434B204241524120445249564552204D454420455221 :D :D
Okidok, kenta1 anknyter till vad han skrev i en annan tråd:
Är det någon annan som också har avstängningsproblem? Posta hur man isåfall kommer runt det här.Citat:
Hej Jag har fått den nya boxsen för 995 kronor Jag har testat fany kort då kunde man inte stänga boxen Är det nå som vet hur man jör för att kunna ha fanykort tack på förhand
/Spock
PS. Glöm koderna i tråden, det är bara trams DS.
:!: 53504F434B204241524120445249564552204D454420455221 :!:
Vad är detta pressvempa :?:
Ett annat sätt att säga att koderna bara är trams och att jag drev med er. Never mind.
/Spock
har du inget bättre för dig än bara driva med oss snorkuk
@lovecard,
Vad är ditt problem?
/Spock
håller med lovercard lite faktist där...
fast jag skulle inte vilja uttrycka mig så som du gjorde.... men va fan spock... du ska ju vara en hjälpande hand i detta forum... du är ju ändå en av "crew members"... du ska ju fan inte driva med oss...
tänk om alla drev med alla i detta forum... va fan skulle inte det likna... som ett zoo skulle jag säga
1) Skriv frågan så man fattar den.
2) Hör det till en annan tråd, håll den där då.. Skapa inte ett nytt inlägg
3) Sarkastiska svar är ej nödvändiga.
4) Vårda språket.
5) Ha en trevlig helg.
förstår inte riktigt vem du vänder till nu med detta som du skrev...Citat:
Ursprungligen postat av ray
men om det är så att du menar mig.. så borde du nog ta ett titt på vad spock skrev i denna tråd... att han bara drev med oss... liksom klart man blir lite upprörd när han gör så... han är ju en hjälpande hand i detta forum och inte tvärtom... och det med att vårda språket.. jag skrev inget förolämpande eller nåt i den stilen...
Ha en trevlig helg
tar du åt dig så är det så, jag skrev åt alla som kan tänkas ta åt sig.
jag tar inte åt mej.. men jag tycker att dessa regler borde gälla alla...inte bara vissa...
så med andra ord "Comhit crew" får göra som de vill.. säga vad de vill med mera... är det så du menar
När jag skrev nonsens inlägget (det 1:a) trodde jag faktiskt att det sunda bonnförnuftet hos forumets medlemmer skulle räcka för att inse att det bara var ett dåligt skämt.
Jag hade fel men rättade till misstaget genom att:
1) Klargöra vad tråden egentligen handlade om, nämligen kenta1's problem med avstängning av box.
2) Klargöra att hexkoderna som postades i tråden faktiskt bara var trams och inget annat.Citat:
Är det någon annan som också har avstängningsproblem? Posta hur man isåfall kommer runt det här.
Alla gör vi misstag och det är jag den förste att erkänna. Men, när jag väl insåg mitt misstag och förökte rätta till det verkar saker och ting ha gått riktigt fel. Men vad skulle jag gjort istället för 1) och 2) ovan? Ett alternativ hade att varit att struntat i detta och låtit folk som undrade fortsätta att undra.Citat:
PS. Glöm koderna i tråden, det är bara trams DS.
Sakliga kommentar mottages gärna,
/Spock
...Tycker att vi bör stänga denna tråden.Visst kan jag tycka att Spock gjorde ett fel här.Hade vi andra som inte är "crew" medlemmar gjort så här hade det väl blivit gult kort.Men saken är den att vi snabbt glömmer vad Spock har gjort för oss.Titta bara på hur många inlägg han gjort och hur många han faktiskt har hjälpt!Det är mycket lättare att ge någon dålig kritik än att berömma.Jag tycker att Spock gör ett mycket bra arbete.Bör dock sluta med vilseleda oss nybörjare.Men Lovecard vilket språk,samt ton du använder.Det är nästan jag tycker att det borde vara åldersgräns för att vara medlem här.Sköt om ER! :evil:
Håller med Mr.F
Agree..
*Ämne låst*