Hej
Jag lyckas inte söka och hitta några kanaler i progdvb har någon här en komplett kanallista för comhem till progdvb att dela med sig av?
/Czar
Utskriftsvy
Hej
Jag lyckas inte söka och hitta några kanaler i progdvb har någon här en komplett kanallista för comhem till progdvb att dela med sig av?
/Czar
ge mig ett mail att skicka filen till.
mvh
kanallistor mottages gärna på czars@hotmail.com
/Czar
funkade det?
japp det funkade bra.. tackar..
Skulle också behöva kanallistan!
Mailadress: salvini@etoast.com
Tack på förhand!
Jag med. :lol: :lol:
fidde.lundell@bredband.net
Skicka den gärna till mig oxå
thoklo@hotmail.com
Tack på förhand!
done :-)
Hej hopp!
Är det någon här som råka ha en fräsh kanallista för comhem till progdvb?
Alt. fräsha transponderinställningar..
Tack på förhand!
---------
Never mind! Det löste sig, jag har DVB-C:at på 3 år, jag är lite ringrostig, minst sagt :)
kan inte någon bara kopiera in listan med gällande transpondrar i dagsläget...
när vi ändå pratar om progdvb;
- någon som har lyckats få till det bra med att spela in subtitles (alltså som kommer via text tv)
- någon som spelar in AC3 ljud?
ifall detta funkar för er, kan ni inte tala om vilken version etc av Progdvb ni kör..
har hållt på och strulat med detta ett tag nu, supporten på progdvb är ju inte den bästa om man säger så.
jag har ett dvb-c kort som jag inte använt på länge (sen bytet till conax), men är lite sugen på att stoppa in det i en burk på jobbet (os, vm osv måste man ju kunna kolla på :)). Vilka kanaler kan jag få in utan programkort? Funkar svt eller 4:an eller hur ligger det till?
har inte mitt kort längre så kanallista kan jag dessvärre inte hjälpa till med.
angående kolla på comhems digitala utbud - även utan kort på de så kallade kanalerna - så tror jag inte det går utan kort. Har inte komhem längre men har kvar min gamla box, och gamla kort, och jag ser inget utan kort..
Hejsan, Skulle även behöva en fräsh transponder lista till COMHEM.
Tack på förhand.... :D
Tar gärna emot listan på mattias.segerdahl@bitcom.se
Tack på förhand..
Jag är också intresserad av listan.
Iceman@Gentoo.se